fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עשה היסטוריה: זהו המאמן הישראלי ששבר שיא בכדורגל העולמי

המאמן ברק בכר, הוביל במחזור האחרון את קבוצתו, הכוכב האדום בלגרד, לניצחון ביתי, 1:3 על קבוצת מלאדוסט בליגה הסרבית, ובכך רשם שיא עולם שנשבר אחרי 58 שנים. מהו השיא? מי קבוצת הפאר שהחזיקה בשיא הקודם? ומה הייתה תגובתו של המאמן הישראלי שנכנס לדפי ההיסטוריה?
עשה היסטוריה. המאמן ברק בכר צילום: אתר הכוכב האדום בלגרד

המאמן הישראלי ברק בכר, שמאמן כיום את קבוצת הכוכב האדום בלגרד הסרבית, היה שותף בסוף השבוע האחרון להיסטוריה בכדורגל העולמי. כן, כן, בכדורגל העולמי. זה קרה בעקבות שבירת שיא עולמי של קבוצתו הנוכחית של משחקי בית ללא הפסד. הכוכב האדום בלגרד ניצחה במחזור המשחקים האחרון בליגה הסרבית את קבוצת מלאדוסט בתוצאה, 1:3, ובכך השלימה 122 משחקי ליגה ללא הפסד בית. ההישג הקודם היה שייך לקבוצת הפאר הספרדית ריאל מדריד, שרצף משחקי הבית שלה ללא הפסד עמד על 121 משחקים בין השנים 1957 ל-1965.

הפעם האחרונה שהכוכב האדום בלגרד ספגה הפסד בבית היא בעונת המשחקים 2017/18.

המאמן הישראלי הגיב לשבירת השיא כשאמר: "תחושה נחמדה לשבור שיא עולמי בכדורגל ולהיות חלק מההיסטוריה. צריך להודות גם לכל המאמנים הקודמים שאימנו פה, לצוותים ולשחקנים, שהיו שותפים ליצירת הרצף הזה ויכולים להיות גאים בהישג. על הדרך גם עלינו למקום הראשון בטבלה, אז התחושה היא באמת טובה. אני משתדל תמיד לעשות את העבודה שלי בצורה הכי טובה עבור הצלחת המועדון".

המנהל המקצועי בכוכב האדום בלגרד, זבזדן טרזיץ' הוסיף וציין: "השיא הזה מראה כמה אנחנו קבוצה דומיננטית. אנחנו שמחים ששברנו את השיא הקודם של ריאל מדריד. המפתח להצלחה הוא עניין ההמשכיות, העבודה הקשה והיכולת לקבל החלטות נכונות גם ברגעים קשים. הרבה ניסו לעצור אותנו במהלך השנים ולא הצליחו מלמנוע מאתנו לשבור את השיא העולמי. כולנו גאים ושמחים בהישג".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות