fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתקרבים: מכבי חיפה עלתה לפלייאוף ליגת האלופות

מכבי חיפה גברה על סלובן ברטיסלבה, 1:3 בגומלין, השלימה ניצחון כפול על אלופת סלובקיה ותפגוש בשלב הפלייאוף את יאנג בויז משוויץ. המנצחת בשני המפגשים תעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות. המאמן מסאי דגו: "אחרי תקופה לא פשוטה שעברתי, אני מאושר"
שחקני מכבי חיפה חוגגים את הניצחון על סלובן ברטיסלבה

מכבי חיפה צלחה בשלום את המפגש הכפול שלה במוקדמות ליגת האלופות נגד אלופת סלובקיה – סלובן ברטיסלבה ורחוקה כעת שני משחקים או 180 דקות בלבד משלב הבתים בליגת האלופות.

אחרי שניצחה במשחק הראשון בסלובקיה, 1:2, אירחה מכבי חיפה את יריבתה באצטדיון סמי עופר והשלימה את המשימה עם ניצחון שני, הפעם, 1:3.

אחרי 30 דקות של שליטה חיפאית במגרש, הגיעה גם השער המיוחל. צ'ארון שרי הנהדר הגביה כדור מדויק לרחבה ופרנזי פיירו התרומם מעל הגנת האורחים ומתיבת החמש נגח פנימה, 0:1. רגע לפני הירידה להפסקה הכפילה חיפה את יתרונה. גם הפעם היה זה צ'ארון שרי שבישל במסירת עומק לדיא סבע שמול השוער הכניע אותו בבעיטה שטוחה לפינה ופנימה, 0:2. בדקה ה-85 הצליחו האורחים מסלובקיה לכבוש ולצמק ל-2:1, אבל המילה האחרונה הייתה של מכבי חיפה, שבתוספת הזמן חתמה את תוצאת המשחק. צ'רון שרי, עם בישול שלישי, מסר לדין דוד שמקצה הרחבה בעט כדור מדויק וחד לרשת, 1:3.

המאמן מסאי דגו: "עברנו ערב מדהים ומרגש. הלך לנו קשה אבל הבקענו שערים יפים עם כדורגל איכותי ועשינו את זה. אני מאושר אחרי תקופה לא פשוטה שעברתי. דווקא כשהתבשרתי על המינוי למאמן מכבי חיפה, פתאום אבא שלי חלה, נכנס לבית החולים ונפטר. המועדון עטף אותי מכל הצדדים ועזר לי בכל דבר. ההישג הזה הוא עבור המועדון ועבור המשפחה שלי. אני מקווה שלא נעצור ואחזיר למועדון בענק כשנעבור את יאנג בויז ונעלה לשלב הבתים בליגת האלופות".

בשלב הבא, שלב הפלייאוף, תפגוש מכבי חיפה את קבוצת יאנג בויז משוויץ. בכל מקרה, החיפאים מהכרמל הבטיחו לעצמם לפחות מקום בשלב הבתים בליגה האירופית, מה שיעשיר את קופתם בעשרות מיליוני יורו. עד כה, רשמה הקבוצה הכנסה של 10 מיליון שקלים ממשחקיה במוקדמות ליגת האלופות נגד האמרון ספרטנס, שריף טירספול וסלובן ברטיסלבה. עם העלייה לשלב הפלייאוף, צפויה מכבי חיפה להכניס לקופתה סכום של 15 מיליון שקלים. אבל כאמור, הכסף הגדול מחכה למכבי חיפה אם היא תעבור את יאנז בויז ותעלה לשלב הבתים בליגת האלופות. במקרה כזה, היא צפויה להכנסות של 40 מיליון שקלים לפחות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות