fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משחקי אירופה: הסייפת הישראלית בת ה-14 שהדהימה את העולם

גילי קוריצקי, שרק לפני מספר חודשים חגגה יום הולדת 14, רשמה הישג ענק כשזכתה במדלית ארד בדגם רומח לנשים. קוריצקי: "אני עדיין לא מעכלת את ההישג"
הישג ענק. גילי קוריצקי עם המדליה צילום: הוועד האולימפי

הסייפת הישראלית הצעירה גילי קוריצקי, רק בת 14, רשמה הישג מדהים במשחקי אירופה כשזכתה במדליית ארד בתחרות היחידות לנשים בדגם רומח.

קוריצקי, שנמנית על מועדון הסיף של הפועל כפר סבא, הוגדרה כסנסציה של התחרות אחרי שבדרכה לזכייה במדליה גברה על סייפות יריבות בוגרות ומנוסות ממנה. קוריצקי נעצרה רק בחצי הגמר שם הפסידה לפלורה פאסטור מהונגריה, 15:7.

קוריצקי, שלוותה בתחרות על ידי המאמנים תומר אור ונתן אביטן, סיכמה ואמרה: "עדיין לא עיכלתי את ההישג ואני עדיין מתרגשת מהזכייה במדליה. למרות המעמד, שהיה מרגש עבורי, היה לי יום תחרויות מעולה וסייפתי ממש טוב. עצם העובדה שלא היו ממני ציפיות עזרי לי לבוא בלי לחץ. באתי במטרה לנצח ולהגיע הכי גבוה שאפשר. באתי מרוכזת ושמרתי על פוקוס לאורך כל התחרות. עשיתי את הכי טוב שיכולתי מול מתמודדות שחלקן כפולות ממני בגיל ואני שמחה על התוצאה".

ליאור דרוק, הנציגה הישראלית השנייה שהתחרתה בדגם רומח לנשים, סיימה את התחרות במקום השמיני אחרי שהפסידה בשלב רבע הגמר בתום קרב שקול וצמוד לסייפת מפולין, 15:13.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות