fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפגש מרגש בבית משפחתו של שחקן הפועל חיפה שנפל בעת מילוי תפקידו

שחקני מחלקת הנוער של הפועל חיפה הגיעו לבית משפחתו של שחקן הקבוצה, ישראל ויצמן ז"ל, שנפל ב-1988, והעניקו להוריו פרח, מכתב, דגלון ונר
יהונתן פינטו עם הוריו של ישראל ויצמן ז"ל | צילום: הפועל חיפה
יהונתן פינטו עם הוריו של ישראל ויצמן ז"ל | צילום: הפועל חיפה

ילדי הפועל חיפה מחבקים את המשפחות השכולות. אחרי שבשבוע שעבר עשו מחווה מרגשת לניצולי שואה, בערב יום הזיכרון נפגשו ילדי הקבוצה עם משפחות שכולות והעניקו להן פרח, מכתב אישי, נר נשמה ודגלון ישראל. מפגש מרגש במיוחד היה בבית משפחת ויצמן מקרית מוצקין ששכלה את בנה ישראל ויצמן ז"ל, ששיחק בקבוצת הנוער של המועדון.

כאשר התברר ליהונתן פינטו, שחקן במחלקת הנוער, כי ישראל ויצמן ז"ל, שיחק בקבוצת הנוער של הפועל חיפה ונפל בעת מילוי תפקידו באוגוסט 1988, הוא ביקש להצטלם בערב יום הזיכרון עם תמונתו של ישראל במדי הקבוצה.
מיכאל ויצמן, אביו של ישראל ז"ל, המשמש יו"ר יד לבנים בקרית מוצקין, הודה לאגודת הפועל חיפה על המחווה.
מאמן הקבוצה יעקב דובצ'ק: "חשוב לנו לחנך את ילדי האגודה לערכים ולהשריש בהם את החשיבות של התנדבות בקהילה".
במיזם המרגש השתתפו: נועם קראוס, איתי בן חיים, שי-לי דובצ'ק, דניאל סירין, נועם גלילוב ונועם ענטנברג.
מנכ"ל מועדון הפועל חיפה, אורן שטרלינג, בירך על הפעילות הערכית של הילדים בערב יום הזיכרון לחללי צה"ל.

על ישראל ויצמן ז"ל

ישראל ויצמן נולד בכ"א באדר תשכ"ט (11.3.1969) בקרית מוצקין, שם למד בבית-הספר היסודי ע"ש ויצמן והמשיך בלימודים תיכוניים בבית-הספר אורט במגמה הריאלית-ביולוגית. הוא אהב מוזיקה והחל לעסוק בפעילות ספורטיבית, תחילה בטניס ולאחר-מכן בכדורגל. שיחק בנבחרת בית הספר התיכון ובקבוצת הפועל חיפה.

הוא התגייס לצה"ל ביולי 1987, התנדב לשרת בחיל הצנחנים ועבר בהצלחה את הגיבוש. במסגרת החיל השתתף בקרב ביידון בלבנון. הוא נפל בעת מילוי תפקידו ביום כ"ד באב תשמ"ח (6.8.1988) והובא למנוחת עולם בבית-העלמין הצבאי חוף הכרמל. הותיר אחריו הורים, ציפורה ומיכאל, ושתי אחיות, בלה ויעל (מתוך האתר יזכור).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות