fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי חיפה: שועה צפוי להמשיך, פלקושצ'נקו לעזוב

הירוקים השלימו גם את הרכבת הצוות המקצועי. עוזרי המאמן יהיו פול גרובס, שהיה עוזר המאמן של מרקו בלבול בעונה שעברה, וגיא צרפתי, ששימש עוזרו של בכר בהפועל באר שבע ואימן בעבר את הנוער של מכבי תל אביב
המאמן ברק בכר והמצטרפים החדשים לצוות המקצועי | צילום: מכבי חיפה, האתר הרשמי
המאמן ברק בכר והמצטרפים החדשים לצוות המקצועי | צילום: מכבי חיפה, האתר הרשמי

אחרי שהמאמן ברק בכר חתם לפני כשלושה שבועות במכבי חיפה, בסוף השבוע שעבר הושלמה באופן סופי הרכבת הצוות מקצועי שילווה את הקבוצה בעונה הקרובה. עוזרי המאמן יהיו פול גרובס, שהיה עוזר המאמן של מרקו בלבול בעונה שעברה, וגיא צרפתי, ששימש עוזרו של בכר בהפועל באר שבע ואימן בעבר את הנוער של מכבי תל אביב.

מאמני הכושר של מכבי חיפה יהיו ד"ר נאיל קלארק, שממשיך מהעונה שעברה, דרור שמשון, שאימן בעבר בנבחרת ישראל, הפועל תל אביב, הפועל חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע, ואורי הראל. מאמן השוערים יהיה גיא ויזינגר, מאמן השוערים של הפועל באר שבע בעונה החולפת.

הסקאוט הראשי יהיה גל אלברמן, אחד מעוזריו של מרקו בלבול בעונה החולפת. אלברמן יעמוד גם בראש מערך הסקאוטינג של המועדון. ברק בכר חיזק את הקבוצה גם בצד המנטאלי, ולצוות מצטרפים כיועצים מנטאליים דני ענבר, שעבד בהפועל באר שבע ובית"ר ירושלים, ואיתן עזריה, שגדל ושיחק במכבי חיפה ועבד כיועץ מנטאלי בקריית שמונה ובאר שבע. אל כל אלה מצטרך כמובן מנהל הקבוצה החדש, גיל אופק.

מי שכבר היה בדרך החוצה, בעקבות הסכסוך המתמשך עם המאמן לשעבר מרקו בלבול הוא ירדן שועה, אבל, עתה, אחרי חילופי המאמנים, נראה, כי בכר צפוי לתת לשועה צ'אנס. נודע, כי בשיחות סגורות נאמר שבכר בונה על שועה מבחינה מקצועית וכי אחת המשימות הראשונות של המאמן המנטאלי החדש איתן עזריה היא לקחת את שועה כ"פרויקט" ולעזור לו לממש את הפוטנציאל הטמון בו.

העוזבים והנשארים

מי שככל הנראה צפוי לעזוב בחלון העברות של הקיץ הוא מקסים פלקושצ'נקו. בכר מעוניין בקשר אחורי נוסף שיצטרף לנטע לביא, יובל אשכנזי ומוחמד אבו פאני, ומסתמן, כי פלקושצ'נקו יהיה זה שישלם את המחיר המקצועי ויעזוב. הקשר זוכה לעניין רב מצד מספר מועדונים, כשהבולטים בהם – הפועל חדרה ועירוני קרית שמונה, אך בינתיים הוא לא ממהר לעזוב וינסה להרשים את בכר באימוני קדם העונה.

מי שעוד צפויים לצאת לשנת השאלה הם המגן איקוום אוטין והשוער עומרי גלזר. אוטין, שלא צפוי לקבל דקות משמעותיות העונה במדי הירוקים, יושאל, ככל הנראה, לבני סכנין שם הוא אמור לשמש מגן ראשון. סכנין אמורה לתת הסכמה סופית להצעה של חיפה, אך ההערכה היא שכבר בימים הקרובים העסקה תיסגר רשמית, ואוטין יצטרף לאימוני סכנין.

בנוגע לגלזר, העניין מורכב יותר. גלזר מעדיף להישאר בחיפה כשוער שני ולהיאבק על מקומו עם ג'וש כהן, השוער הראשון, אלא שבקבוצה מעדיפים לקדם העונה לעמדת השוער השני את שריף כיוף ולהוציא את גלזר לעונת השאלה נוספת, כאשר הפועל חדרה היא המועמדת הבכירה לקלוט אותו.

מחר, שישי, תקיים מכבי חיפה את משחק האימון הראשון שלה העונה מול הפועל נוף הגליל. בשבוע הבא, היא תפתח את מחנה האימונים שייערך בכפר גלים לאור מגפת הקורונה.

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות