fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי חיפה: החלוץ גודסווי חתם, שועה ככל הנראה יעזוב

החלוץ דוניו גודסווי כבר ערך את האימון הראשון במדי הירוקים. בית"ר ירושלים מגלה עניין בשועה, נשיא המועדון שחר, בינתיים, לא מתגמש במחיר
חתם רשמית. דוניו גודסווי | צילום: מכבי חיפה | האתר הרשמי
חתם רשמית. דוניו גודסווי | צילום: מכבי חיפה | האתר הרשמי

דוניו גודסווי חתם רשמית במכבי חיפה. החלוץ, 25, שנולד בגאנה, חתם בשבת בקבוצה לאחר שנחת בישראל ועבר את הבדיקות הרפואיות. ביום ראשון הוא כבר ערך את האימון הראשון שלו במדי הקבוצה. גודסווי הגיע בגיל 17 לקבוצת הנוער של מנצ'סטר סיטי ובארבע השנים האחרונות שיחק בנורשלאנד מדנמרק, שם רשם 75 הופעות וכבש 26 שערים. גודסווי חתם בעיר הכרמל לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות.

מה עם שועה?

מי שעשוי לעזוב את הקבוצה בעקבות הצטרפותו של דוניו גודסווי הוא החלוץ ירדן שועה, שהבין שהתחרות על דקות המשחק הופכת מורכבת יותר. למרות חילופי המאמנים בחיפה, שועה עדיין לא מרוצה ממעמדו בתור המחליף של ניקיטה רוקאביצה שנמצא בכושר מעולה.

מי שמעוניינת בשועה וכבר מנהלת עם חיפה מגעים לגביו היא בית"ר ירושלים. לדברי גורם המעורה בעסקה, הנשיא יעקב שחר משדר שהוא לא מתכוון להתגמש במחיר ושאין לו בעיה ששועה יושאל לעונה אחת לקבוצה אחרת, אך ללא אופציית רכישה. תנאים אלה לא יאפשרו עסקה מצידה של בית"ר, שכן משה חוגג, הבעלים, מוכן רק לעסקת רכישה או השאלה עם אופציית רכישה עתידית. כרגע, מכבי חיפה דורשת מיליון אירו על 60 אחוז מכרטיס השחקן, כאשר חוגג מוכן לשלם רק 700 אלף יורו על 80 אחוז מכרטיס השחקן.

שועה ואביו הודיעו למכבי חיפה שהחלוץ רוצה לשחק רק בבית"ר, אך מבינים שאם שחר לא יקבל את התנאים אותם הוא דורש, יהיה קשה להוציא את העסקה לפועל. במקביל, בית"ר מצידה בודקת אופציות של מספר חלוצים זרים. אם היא תסכם עם חלוץ, יהיה קשה לראות קבוצה אחרת בליגה שתהיה מוכנה לשאת בעלויות של שועה.

חדשות ספורט נוספות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות