fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוקדמות ליגת האלופות: נתראה בגומלין, מכבי חיפה הפסידה לשריף טיראספול

מכבי חיפה נכנעה לאלופת מולדובה שריף טיראספול, 1:0, במשחק הראשון של הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות ותצטרך לבצע מהפך במפגש הגומלין שיערך בשבוע הבא בחיפה. המאמן מסאי דגו: "בטוח שעם הקהל האדיר שיש לנו, הדברים יראו אחרת"
שון גולדברג ממכבי חיפה במאבק מול הגנת שריף טיראספול צילום: באדיבות ראובן כהן, אתר מכבי חיפה

מכבי חיפה נכנעה במשחק חוץ לאלופת מולדובה שריף טיראספול, 1:0, במסגרת הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות והעבירה את ההכרעה למפגש הגומלין, שיערך בשבוע הבא באצטדיון סמי עופר (יום רביעי, 2 באוגוסט, שעה 20:00).

השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-28, אחרי התקפה יפה ומסודרת של המארחים ממולדובה.

מכבי חיפה אומנם פתחה טוב את המשחק ושלטה במרכז השדה, אבל מיעטה להגיע למצבי הבקעה. גם במחצית השנייה התקשתה חיפה להגיע להזדמנויות, ורק בדקה ה-90 היא התקרבה לכיבוש כדין דוד בעט מתוך הרחבה כדור שניתז בקורה.

מאמן מכבי חיפה מסאי דגו: "ידענו שאנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה מול קבוצה מאוד ביתית שיודעת לעשות הגנה. הגענו לשלושה-ארבעה מצבים, אבל לא ניצלנו אותם ומנגד ספגנו שער מיותר שעם קצת יותר ריכוז יכולנו למנוע אותו. היו כמה שחקנים שלא היו במיטבם, אבל אני בטוח שהם יחזור לעצמם במשחק הבא. ברור שאם היו לנו אוהדים ביציע, זה אולי היה נראה אחרת. יש למכבי חיפה את הקהל שהוא בין הטובים בעולם ואני בטוח שבמשחק הבא הוא ידחוף אותנו מהרגע הראשון. בשביל לנצח בגומלין נצטרך לשחק טוב יותר ממה ששיחקנו היום ונעשה כל מאמץ כדי להמשיך הלאה, לשלבים הבאים.

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות