fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוקדמות אליפות אירופה: זו היריבה שנבחרת ישראל תפגוש בחצי גמר הפלייאוף

נבחרת ישראל, שסיימה את שלב הבתים במקום השלישי, תקבל הזדמנות נוספת להעפיל לאליפות אירופה דרך הפלייאוף. מי היריבה שתפגוש נבחרת ישראל בחצי הגמר? היכן תיערך ההתמודדות ומתי? ומי תהיה הנבחרת שתחכה לישראל בגמר, במידה ונעבור את שלב חצי הגמר?
היריבה הבאה של ישראל, נבחרת איסלנד צילום: ההתאחדות האיסלנדית

נבחרת ישראל הוגרלה לשחק נגד נבחרת איסלנד במסגרת שלב חצי גמר הפלייאוף לאליפות אירופה. המפגש צפוי להתקיים בישראל ב-21 במרץ 2024, אבל נכון לעתה כלל לא ברור האם הוא יערך בארץ או במדינה אחרת. המנצחת במפגש הזה תעפיל לגמר הפלייאוף ותשחק נגד נבחרת אוקראינה או בוסניה בקרב על הכרטיס האחרון לאליפות אירופה. הגמר מתוכנן להתקיים ב-26 במרץ.

היריבה של ישראל, נבחרת איסלנד, סיימה את שלב הבתים במקום הרביעי עם 10 נקודות ומאזן של 3 ניצחונות, תיקו אחד ו-6 הפסדים.

את נבחרת איסלנד מאמן אגה הריידה הנורבגי, שבעבר אימן את נבחרת דנמרק והעפיל עמה למונדיאל 2018 וליורו 2020. שני שחקניה הבכירים הם הקפטן יוהאן ברג גודמונדסון שמשחק בקבוצת ברנלי מהפרמייר ליג באנגליה והאקון האראלדסון שמשחק בקבוצת ליל מהליגה הראשונה בצרפת.

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן: "איסלנד אולי נשמעת נבחרת נוחה להגרלה, אבל צפוי לנו מאבק קשה. פעמיים פגשנו את איסלנד בליגת האומות ושני המשחקים איתם היו קשים ונגמרו בתיקו. נכין את עצמנו כמו שצריך ונעשה את הכל כדי לעלות לשלב הבא ולתקן את האכזבה מכך שלא עלינו דרך שלב הבתים".

המנהל המקצועי יוסי בניון: "אני מאוד מקווה שעד חודש מרץ יתאפשר לנו לארח את המשחק פה אצלנו, בארץ, כדי שנוכל ליהנות מביתיות אמיתי עם עשרות אלפי אוהדים ביציעים. אני מקווה שנצליח להגיע משחק אחד מהעפלה היסטורית לאליפות אירופה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות