fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועדון הכדורגל הודיע שיממן שכירות לשנה שלמה עבור אוהדת הקבוצה שנחטפה לעזה

ענבר הימן, אוהדת קבוצת הכדורגל של מכבי חיפה, עבדה במסיבת הטבע שהתקיימה בשבת האחרונה בדרום. במהלך מתקפת הפתע של מחבלי חמאס היא נחטפה לעזה ובעל הדירה שלה דרש לפנות את חפציה מהדירה ששכרה. במכבי חיפה התגייסו לעזרת משפחתה והודיעו שיממנו עבורה את שכר הדירה למשך שנה
מתפללים לשלומה ומייחלים לחזרתה. ענבר הימן ביציעי מכבי חיפה צילום: באדיבות המשפחה

אחד הסיפורים המקוממים במהלך המלחמה הקשה הוא של ענבר הימן מחיפה. הימן עבדה במסיבת טבע שנערכה ברעים ונחטפה על ידי מחבלי חמאס לעזה. בעוד היא שבויה בידי ארגון הטרור הרצחני ומצבה כלל לא ברור, קיבל שותפה לדירה המושכרת, הודעה מבעל הדירה שבה הוא דורש את שכר הדירה ולא, כך הוא מבקש מהשותף, עליו לפנות את חפציה.

הימן זוהתה בעקבות סרטון שפרסם חמאס, שבו היא מובלת על ידי 4 מחבלים, כשהיא מעולפת.

מי שעורר את העניין הוא מדרכי, אביו של בן זוגה, שסיפר כי בעל הדירה שלה דורש תשלום עבור השכירות שלה, למרות שהוא יודע שהיא נמצאת בעזה, בשבי החמאס.

מרדכי: "דיברתי עם השותף שלה לדירה, שסיפר לי שבעל הדירה דורש את הכסף ואם לא הוא דורש ממנו שיפנה את חפציה מחדרה במטרה להביא דייר אחר. הוא גם איים עליו שאם זה לא יקרה, הוא ישתמש בכספי הערבים שחתמו על החוזה.

בעל הדירה טוען, כי יש כללים ברורים בחוזה שכירות, כולל ערבים לכל מקרה שבו לא ישולם לו שכר הדירה.,

חשיפת המקרה עורר תגובות קשות. "הדרישה של בעל הדירה מזעזעת וגובלת בחוסר אנושיות מוחלט", אמרה חברת ילדות של ענבר, "מדובר על תשלום של 1,250 ש"ח, זה מה שכואב לו? שיחשוב מה המשפחה שלה עוברת ומה היא בעצמה חווה עכשיו בעזה". לדבריה, חברים של ענבר התגייסו למענה ודיברו עם בעל הדירה אך הוא השיב להם שמבחינתו יש חוק ושהשותף שלה ישלים את הסכום או שיחפש דייר חלופי.

בני המשפחה, שעסוקים כעת בחיפוש אחרי רסיסי מידע על בתם החטופה, מצויים בתסכול. "לא רק שהממשלה לא עוזרת, עכשיו גם באות דרישות הזויות במצב הכי קשה שלנו", הם אומרים בכעס.

נועם, בן זוגה של ענבר, שנפצע במהלך הטבח, סיפר: "ענבר היא סטודנטית לעיצוב והכרנו בלימודים. היא בחורה מוכשרת, מלאת שמחת חיים, אוהבת טבע וגם אהבת חיי. אעשה הכל כדי להחזירה".

בינתיים, העזרה הגיעה מכיוון בלתי צפוי: ענבר הימן היא אוהדת קבוצת הכדורגל של מכבי חיפה ולא פעם נראתה ביציעים כשהיא מעודדת את הקבוצה. מועדון הכדורגל החיפאי, שנחשף לסיפור, הודיע כי ידאג למימון הדירה למשך שנה. שאפו ענק!

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות