fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאז תחילת המלחמה: זו הליגה הישראלית הראשונה שחזרה לפעילות

אחרי הפוגה כפויה של יותר מחודש, ענף הספורט הראשון שחזר לפעילות היה הכדורגל. בסוף השבוע האחרון נערכו משחקי הליגה הלאומית. על פי הנחיית פיקוד העורף, המשחקים היו ללא קהל. ומתי תחזור ליגת העל לפעילות?
ספורט בצל המלחמה. שחקני בני יהודה והפועל עכו עם תמונות החטופים צילום: ערוץ 5

הליגה הלאומית חזרה לפעילות בסוף השבוע האחרון. אומנם המשחקים היו ללא קהל בעקבות הנחיית פיקוד העורף, אבל נראה כי ראשי הספורט עושים מאמץ כדי לנהל שגרה תוך כדי לחימה.

הפועל עכו, שיצאה לפגרה הכפויה כשהיא במקום האחרון בטבלה, הפתיעה בניצחון חוץ רב שערים על בני יהודה תל אביב, 3:4.

עכו עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה החמישית. ג'פרי ניסנבאום הגביה כדור קרן ואופק אטיאס נגח מקרוב פנימה, 0:1. בדקה ה-20 העלה נתנאל חגאני את עכו ליתרון, 0:2. בדקה ה-28 בני יהודה צימקה ל-2:1, משער שכבש בארי אבובקר. בדקה ה-39 סובב אלירן עטר כדור עונשין נהדר מעל לחומת השחקנים לרשת העליונה, 2:2. עכו לא נשברה מאיבוד היתרון בן שני השערים ובמחצית השנייה שוב עלתה ליתרון כפול. בדקה ה-50 הכניס מחמוד אבו פאני כדור לעומק הרחבה וגיתאי סופר נגח מקרוב פנימה, 2:3. בדקה ה-58 עוד שער נפלא של עכו. ג'פרי ניסנבאום, פרץ מימין, ומקצה הרחבה שלח ברגל שמאל כדור מדויק לפינה הרחוקה, 2:4. בדקה ה-85, כבש יניב מזרחי לזכות הזהובים עוד שער מצמק, 4:3. עד לסיום השכילה עכו לשמור על יתרונה, לרשום ניצחון ליגה בכורה ולהיחלץ מהמקום האחרון. המאמן העכואי אלון זיו: "באנו לנצח וראו את זה מהדקה הראשונה. ייחלנו לניצחון הזה הרבה זמן ויש לו משמעות גדולה לקראת ההמשך, כי מלבד הנקודות גם הצגנו יכולת טובה. אנחנו מכוונים גבוה, ולא רואים את עצמנו נשארים בתחתית. הימים האלה הם לא ימים פשוטים ואפילו כואבים. הכדורגל נותן לנו כמה רגעים של נחת, אבל הלב שלנו הוא עם כל מה שקורה במדינה".

הפועל עירוני רמת השרון כבשה את הפסגה אחרי ניצחון חוץ על הפועל רמת גן, 2:3. רועי הר העלה את רמת השרון ל-0:1 כבר בדקה התשיעית. בדקה ה17 זכתה רמת גן בפנדל. שגיא דרור בעט, שוער רמת השרון עידו שרון הדף, אבל לירן אלמליח מרמת גן הסתער על הכדור החוזר ומקרוב בעט פנימה, 1:1. בדקה ה-25 נותרו האורחים מרמת השרון בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של בן רייכרט, שחנק את הוד מסיקה, בכרטיס אדום. למרות הנחיתות המספרית במגרש, הצליחה רמת השרון להחזיר לעצמה את היתרון עם שער שכבש ריצ'רד קולה, 1:2. רגע לפני הירידה להפסקה, הבקיע ניב לבנת שער שלישי לזכות רמת השרון, 1:3. בדקה ה-90 זכתה רמת גן לפנדל שני במשחק. אושר אבו, דייק וצימק, 3:2.

המפגש בין מכבי יפו להפועל טבריה, הסתיים בשוויון ובחלוקת נקודה לכל קבוצה. מאמדו דיאבטה העלה את טבריה ליתרון בדקה ה-64, אבל גיל יצחק מיפו איזן בדקה ה-85. בסיום, 1:1.

גם המשחק בין הפועל ראשון לציון לסקציה נס ציונה, הסתיים בתוצאה זהה, 1:1. בדקה ה-30 עלתה ראשון לציון ליתרון משער של איברהים בדיר. נס ציונה איזנה בדקה ה-40 משער של עדן הרשקוביץ'.

עוד משחק שנגמר ללא הכרעה היה במפגש בין הפועל כפר סבא למ. סס. כפר קאסם, רק שפה לא היו שערים והוא הסתיים ב-0:0.

ביום שני הקרוב (20/11) יושלם המחזור עם המשחקים הבאים: הפועל עפולה – מכבי הרצליה, הפועל נוף הגליל – הפועל אום אל פאחם, איחוד בני שפרעם – הפועל עירוני קריית שמונה.

בסוף השבוע הבא אמורים להתחדש גם המשחקים בליגת העל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות