fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למרות ההפסד של מכבי חיפה לפריז סן ז'רמן – הראש מורם! (צפו בתיעוד)

משחק מדהים התקיים אתמול (ד') בין מכבי חיפה אל מול פריז סן ז'רמן במסגרת ליגת האלופות. צ'ארון שרי העלה את חיפה ליתרון מדהים בדקה ה-24 והכניס את האוהדים לאקסטזה וחלומות על סנסציה. לאו מסי איזן (37) ובישל לקיליאן אמבאפה (69). ניימאר הוסיף עוד אחד בדקה ה-87. ערב מרגש של כדורגל בחיפה שהותיר את מכבי עם מחמאות וללא נקודות בבית 8
מכבי חיפה מול פריז סן ז'רמן בסמי עופר בחיפה | צילום: לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים
ערב מלא כבוד למכבי חיפה, שהותיר אותה עם מחמאות רבות אך גם נטול נקודות. מכבי חיפה רשמו אתמול בערב (רביעי) משחק מעולה ואפילו הובילו מול פריז סן ז'רמן הענקית, אבל בסופו של דבר הפסידו 3:1 לקבוצה היריבה.
אוהדי מכבי חיפה מוכנים לכל תרחיש בסמי עופר | צילום: לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים
לאו מסי על המגרש בחיפה | צילום: לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים
פריז סן ז'רמן באימון לפני המשחק על מגרש סמי עופר | צילום: לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

הקבוצה של ברק בכר נותרה ללא נקודות גם אחרי המחזור השני (הפסידה 2:0 בראשון לבנפיקה) בבית 8 של ליגת האלופות, אבל לפחות כבשה שער ראשון, בניגוד לקמפיין הקודם ב-2009/10, ועשתה לעצמה המון כבוד עם תצוגה מרשימה מאוד. במשחק המקביל בבית בנפיקה ניצחה 1:2 את יובנטוס בחוץ ושיפרה את מאזנה לשש נקודות כמו פריז סן ז'רמן, בעוד מכבי חיפה ויובנטוס עדיין ללא נקודות.

האוהדים של מכבי חיפה בתצוגה מרשימה | צילום: לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים
פריז סן ז'רמן מוכנים לקרוע את המגרש | צילום: לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

צ'ארון שרי כבש שער מדהים בדקה ה-24 אחרי בישול של דולב חזיזה מימין. הירוקים קיבלו ביטחון עצום והמשיכו ללכת קדימה. בדקה ה-37 האיכות העדיפה של פריז סן ז'רמן באה לידי ביטוי בצורה מובהקת. קיליאן אמבאפה לקח את דניאל סונדגרן לטיול בצד שמאל, העביר מסירת רוחב שהגיעה איכשהו ללאו מסי, שבעט מקרוב פנימה את ה-1:1.

מכבי חיפה פתחה את המחצית השנייה בצורה נהדרת וחלוצה פרנצדי פיירו אפילו היה קרוב להחזיר אותה ליתרון, אבל בדקה ה-69 שוב ראינו כמה קלאס יש ליריבה העשירה מנגד. מסי הכניס כדור עומק רך ועדין לאמבאפה, שפרץ משמאל ושלח עם פס מדויק מאוד ובשקט אל הפינה הרחוקה את ה-1:2. בדקה ה-87 ניימאר הוסיף עוד אחד אחרי בישול יפה של מרקו וראטי וגמר סופית את העניין.

ההתרגשות של מכבי חיפה בזמן המשחק:

מכבי חיפה ראויה לכבוד עצום על ההופעה שלה אתמול בערב. כולם היו בטוחים שתהיה תבוסה בחיפה, אבל בסופו של דבר לא רק שלא הייתה תבוסה, אלא שהאלופה הישראלית גם נתנה פייט אמיתי ורציני לאחת המועמדות ללכת עד הסוף במפעל הכי גדול וחשוב של קבוצות כדורגל בעולם.

ממשטרת ישראל נמסר הבוקר (ה') כי: "משטרת ישראל נערכה אתמול למשחק הכדורגל בין מכבי חיפה לקבוצת פריז סן ז’רמן במסגרת ליגת האלופות עם 320 שוטרים ו-600 סדרנים ומאבטחים שנפרשו בתול האצטדיון ומחוצה לו במטרה לאבטח את הארוע, לשמור על הסדר הציבורי. בתוך כך, לפני המשחק ובמהלכו עכבו השוטרים חשוד שהפר את הסדר הציבורי והסיג גבול, חשוד בגין ספסרות, וחשוד בפריצה לכר הדשא."

שוטרים ומאבטחים נערכים לקראת המשחק של מכבי חיפה | צילום: דוברות המשטרה

"2 חשודים נוספים שהתחזו למאבטחים על מנת להיכנס למגרש עוכבו גם הם. החשודים בהפרת הסדר הציבורי והספסרות שוחררו והורחקו מהמגרש למשך 60 ימים לאחר שימוע שנערך להם. החשודים בהתחזות שוחררו והחשוד בפריצה לכר הדשא נעצר ויובא היום בפני שופט בבית משפט השלום בחיפה. משטרת ישראל רואה בחומרה את אלו המפרים את הסדר הציבורי במהלך אירועי ספורט ותמשיך לפעול על מנת למנוע מקרים אלו ולהביא החשודים לדין."

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות