fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליגות נמוכות: ענאן פרו מונה למאמן הקבוצה הבוגרת של רובי שפירא. קובי דנינו ממשיך בצור שלום

מיקי קופל עזב את הניהול של רובי שפירא. אילן ויצמן מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער | חוזהו של קובי דנינו בצור שלום הוארך לעונה נוספת
מאמן רובי שפירא. ענאן פרו | צילום: הפועל רובי שפירא
מאמן רובי שפירא. ענאן פרו | צילום: הפועל רובי שפירא

ענאן פרו מונה ביום רביעי שעבר למאמן הקבוצה הבוגרת של הפועל רובי שפירא חיפה ומחליף את עודד קוטר שלא ימשיך לעונה נוספת.

פרו נמנה עם מקימי עמותת עיר הפועלים, עמד בשער הקבוצה הבוגרת בליגות ג׳ וב׳ וחתום על שתי עליות ליגה מרגשות. כמו כן, היה שותף להקמת האקדמיה לנוער של המועדון ואף שימש בה מנהל מקצועי.

בעברו היה פרו שוער הפועל חיפה, ולאחר הפרישה אימן את קבוצות הבוגרים של הפועל דליית אלכרמל  והפועל עוספיא וכן אימן במחלקת הנוער בהפועל עוספיא.

במקביל, מיקי קופל, המנהל המקצועי והספונסר של רובי שפירא הודיע על עזיבה.

קופל כתב בפוסט: "אני מודיע שההסכם שלי עם רובי שפירא חיפה הסתיים ומילאתי אחר ההתחייבויות שלי והרבה יותר מזה. אני מודה לעודד נוריאל ולאבי קאופמן על ההזדמנות שניתנה לי. אני מודיע בזאת שלא אמשיך בתפקידי כמנהל ספורטיבי ולא כספונסר ראשי. העמותה היא ההקדשה הכי מכובדת שנעשתה אי פעם לרובי שפירא ז"ל. אני מאחל לעמותה בהצלחה".

מי שקיבל את אמון המועדון ומונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער הוא אילן ויצמן. ויצמן, 47, מאמן זו השנה הרביעית במועדון. הוא בוגר קורס מאמנים וקורס מנהלי מחלקות נוער בהצטיינות.

ממשיך. קובי דנינו | צילום: אבי רביבו
ממשיך. קובי דנינו | צילום: אבי רביבו

דנינו ממשיך

מכבי צור שלום החלה באופן רשמי את ההכנות לקראת העונה הבאה עם הארכת חוזהו של המאמן קובי דנינו לעונה נוספת. ביחד עם דנינו, העבירה מכבי צור שלום עונה שקטה במרכז הטבלה, כשסיימה מרחק של שלוש נקודות בלבד מהפליאוף העליון, אחרי שבעונות הקודמות התרגלה למאבקי התחתית.

דנינו הצטרף למכבי צור שלום במהלך חודש מרס 2019 והחליף את המאמן עומרי לוינזון, כשהקבוצה הייתה מתחת לקו האדום ובסכנת ירידה ממשית והצליח להשאיר אותה בליגה.

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות