fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף ליגת העל: עם הפנים למכבי תל אביב

קבוצת הכדורעף גברים הפועל קרית אתא הפסידה למכבי אשדוד, אבל אם תפתיע בשבת הקרובה את מכבי תל אביב, היוצרות יכולות להתהפך והיא תחזור למקום השביעי
כדורעף הפועל קרית אתא | צילום: הפועל קרית אתא

קבוצת הכדורעף הפועל קרית אתא אירחה אתמול, שלישי, באולם ברוגוזין חטיבה ב' את מכבי אשדוד במשחק, שככל הנראה, יכריע את זהות הקבוצה שתתפוס את המקום השביעי בליגה, והפסידה 3:1 (22:25, 25:21, 25:23, 25:22) .

אשדוד מצליחה להתעלות במאני טיים וקרובה להימנע ממפגש עם מטה אשר/עכו ברבע גמר הפלייאוף. אם קרית אתא, שעלתה ללא חוסם האמצע אנטולי קלישבסקי, תפתיע את מכבי תל אביב במחזור האחרון (0:3 או 1:3), ובמקביל אשדוד תפסיד בתוצאה דומה למטה אשר/עכו, יכולות היוצרות להתהפך, וקרית אתא תסיים במקום השביעי.

בלטו בקרית אתא: 21 נקודות (2 אייסים) לאיליה גולדרין, 11 לוולדימיר ורטלקו ולג'ורג' נסייר.

מאמן קרית אתא אבי הולצמן אמר בסיום: "היה משחק שקול. ברגעי ההכרעה הצליחה אשדוד לגמור את המערכות. 3-2 מערכות נגמרו צמוד. אני לא אוהב תירוצים וקשקושים. המסקנה אחת: הגיע להם לנצח, ואנחנו צריכים להמשיך לעבוד. לא קרה שום דבר, אני גאה בשחקנים ואין לי טענות אליהם. העתיד יהיה טוב, ננסה להפתיע בשבת את מכבי תל אביב".

קפטן קרית אתא ישראל רחום: "היה משחק מעניין מאוד ומותח. לא הצלחנו לשחזר את היכולת שלנו מהשבוע שעבר. בנוסף, עלינו לשחק ללא חוסם האמצע שלנו אנטולי קלישבסקי, בגלל התנהלותו בקבוצה בשבוע האחרון. כרגע אנו מתכוננים לקראת המשחק במוצאי שבת שיכול לעלות אותנו למקום השביעי".

במוצאי שבת, 19:30, תארח הפועל קרית אתא בגן הרצל את מכבי תל אביב בתקווה לנצח ולחזור למקום השביעי שיימנע ממנה מפגש בתחילת הפליייאוף מול הדאבליסיטית הפועל מטה אשר/עכו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות