fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: ישראל העפילה לחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 20

למרות שסיימה אחרונה בשלב הבתים עם ניצחון יחיד ושני הפסדים, התעלתה נבחרת העתודה של ישראל במאני טיים, הדיחה את אלופת אירופה, ספרד, גברה על גרמניה ברבע הגמר וכעת היא תפגוש את בלגיה בשלב חצי הגמר. המאמן אלעד חסין: "אנחנו שני משחקים בלבד מהישג מטורף"
חולמים בגדול. נבחרת העתודה של ישראל צילום: אתר אליפות אירופה בכדורסל

אחרי שענף הכדורגל הביא לנו הרבה מאוד נחת וגאווה לאומית במשחקי המונדיאליטו (מקום שלישי) ובאליפות אירופה (הגעה היסטורית לחצי הגמר), ממשיכות הנבחרות הצעירות של ישראל להביא לנו כבוד גם בענף הכדורסל.

נבחרת העתודה של ישראל עד גיל 20 העפילה לחצי גמר אליפות אירופה אחרי ניצחון על נבחרת גרמניה, 64:75. קודם לכן, רשמה הנבחרת הישראלית ניצחון מזהיר על אלופת אירופה, נבחרת ספרד, 52:59.

עכשיו, מי יזכור שישראל הפסידה פעמיים בשלב הבתים, ניצחה רק פעם אחת, וסיימה במקום האחרון בבית? במאני טיים, ישראל התעלתה על עצמה ובגדול.

המאמן אלעד חסין: "באנו מוכנים ועשינו את זה. הובלנו לאורך כל המשחק והיינו טובים יותר. יש פה חבורה מדהימה של שחקנים וכל הכבוד להם. השחקנים הפגינו הרבה הקרבה, נחישות ויכולת. למרות שהגענו כאנדרדוג, הפתענו ונשארנו צנועים. אף פעם אל תספידו את ישראל. עשינו את הבלתי יאומן וגברנו על הנבחרת הפייבוריטית לזכייה באליפות. אני גאה בשחקנים ובכל הצוות שלצידי: העוזרים יואב שמיר ועמית שרף, מאמן הכושר מור הררי, הפסיכולוג עידן, הפיזיוטרפיסט גד ריבובסקי, המנהל חזי הוכמן, המנהל המקצועי פיני גרשון וכמובן לכל ההורים, בני המשפחה והאוהדים שמלווים אותנו במסע. אנחנו שני משחקים מלעשות פה הישג מטורף".

סגל הנבחרת הישראלית כולל את: נבו זומרפלד (קפטן), דניאל וולף, דניאל גואטה, יובל לוין, עידו הראל, אבנר דרור, אריאל אייזיק, נוה מינץ, רון ציפר, אופק גול, יואב ברמן ונועם יעקב.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר, הצטרף גם הוא לזרם המברכים על הישגי הנבחרת ואמר: "ההצלחה בספורט הישראלי נמשכת. ברכות ענקיות לנבחרת העתודה שלנו שכובשת את אירופה והביאה אותנו לחצי גמר אליפות אירופה. אנחנו גאים בכם ומחזיקים לכם אצבעות להמשיך לגמר".

בשבת הקרובה (15/7) בשעה 18:30 תפגוש ישראל בחצי הגמר את נבחרת בלגיה. הנבחרות כבר נפגשו ביניהן בשלב הבתים, בדיוק לפני 4 ימים, אז הייתה ידם של הבלגים על העליונה עם ניצחון, 54:70. האם הפעם ישראל תהיה מסוגלת להתמודד טוב יותר מול הבלגים החזקים?

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות