fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: זאת הקבוצה הגרועה בתולדות ה-N.B.A.

למרות שכבר הובילה ב-21 נקודות הפרש על בוסטון סלטיקס, קבוצת דטרויט פיסטונס איבדה את יתרונה, הפסידה במשחק והחמיצה הזדמנות להימנע מהרצף הכי ארוך של הפסדים רצופים, שהכניס אותה לדפי ההיסטוריה כקבוצה בעלת המאזן השלילי הכי גרוע בתולדות הליגה הטובה בעולם
אבודים על הפרקט. שחקני דטרויט פיסטונס צילום: Brad Penner USA TODAY Sports

קבוצת דטרויט פיסטונס, נכנסה לדפי ההיסטוריה בליגת ה-N.B.A. לאחר ששברה בסוף השבוע שיא שלילי של 28 הפסדי ליגה רצופים.

השיא השלילי הקודם היה של קבוצת פילדלפיה שרשמה בעונות 2014/15 ו-2015/16, 27 הפסדי ליגה ברציפות.

דטרויט הייתה קרובה מאוד לשבור את הרצף ולהדהים את הליגה, אבל איבדה יתרון דו ספרתי במשחק החוץ שלה נגד מוליכת הטבלה במזרח – קבוצת בוסטון סלטיקס, בדרך לשבירת שיא שלילי בכל הזמנים.

דטרויט פתחה טוב את המפגש ובמחצית הראשונה הובילה ב-21 נקודות הפרש, 45:66. במחצית השנייה סלטיקס התעוררה, החלה אט אט לנגוס בהפרש ובדקות הסיום אף מחקה אותו לחלוטין כשהפכה פיגור ליתרון, 100:106. דטרויט לא נשברה, נלחמה, השוותה וכפתה הארכה, 108:108. בדקות ההארכה סלטיקס התעלתה, ניצחה 122:128, ושמרה על מעמדה כקבוצה בעלת המאזן הטוב ביותר בליגה. דטרויט? אחרי שיברון הלב היא תנסה לשבור את הרצף הלא מחמיא במשחק הבא כשתארח את טורונטו.

למרות מצבה העגום של הקבוצה, משחקיה הביתיים הם עדיין סולד אאוט מבחינת מכירת כרטיסים וקרוב ל-20 אלף צופים מאיישים את המושבים ביציעים. האוהדים תומכים בקבוצתם ובמועדון שעדיין נחשב לאחד המעוטרים בהיסטוריה של ה-NBA.

לדטרויט פיסטונס יש שלוש אליפויות NBA. רק חמישה מועדונים בהיסטוריה זכו ביותר (הלייקרס, הסלטיקס, הווריורס, הבולס והספרס). שתיים מהאליפויות של הפיסטונס הגיעו בסוף שנות ה-80. התואר השלישי הגיע ב-2004. מאז, לא שהפיסטונס רחוקים מהשגת תואר, אלא שכעת הם נכנסו לסטטיסטיקה כבעלת הקבוצה הגרועה ביותר מבחינת מאזנים. כל מה שנותר לאוהדים, הוא פשוט לייחל לקטיעת רצף ההפסדים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות