fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגת העל: המאמן ניר חלימה התפטר ממכבי קרית מוצקין

מכבי קרית מוצקין התדרדרה למקום ה-11 בטבלה. חלימה: "היה חשוב לי לקחת את האחריות על עצמי. לא רבתי עם אחד, אף אחד לא זרק אותי ואני בטוח שבעתיד עוד אחזור לשתף פעולה במועדון"
ניר חלימה התפטר. עם היו"ר פיני ליבוביץ' | צילום: באדיבות המועדון

לאחר שמכבי קרית מוצקין התדרדרה למקום ה-11 בליגת ווינר, הודיע מאמן הקבוצה, ניר חלימה, על התפטרותו.

חלימה אמר ל"הד הקריות": "קיבלתי החלטה קשה עקב המצב שנוצר ובשל הרצון לעשות זעזוע. אחרי המשחק האחרון מול הרצליה הודעתי על התפטרותי ואמרתי להם ש'אנחנו לא נמצאים במצב טוב בקצב צבירת הנקודות, וזה לא שאנחנו קבוצה לא טובה, כי עובדה שעשינו משחקים טובים מול קבוצות מהחלק העליון'. משהו בגישה בהחלט צריך להשתנות, באחריות של השחקנים. לפיני ליבוביץ' (יו"ר הקבוצה – ל"מ) ולי אין אופציה להחליף כמה שחקנים, כך שאני מקווה שהצעד הזה יזעזע ויגרום להם לקחת יותר, כי הקבוצה הזו לא צריכה להתמודד על הירידה ובטח לא לרדת ליגה".

במוצקין סימנו בתחילת העונה מקום בפליאוף העליון, וחלימה, שהוא המאמן השלישי שמסיים את תפקידו בליגת ווינר (אחרי שחר הבר ברחובות וקספר ביליץ' בדימונה), מסכם: "אני מאחל למוצקין הצלחה ומאחל לכל מאמן לעבוד במועדון הזה ואצל יו"ר כמו פיני. הגיבוי שקיבלתי ממנו בשנתיים וחצי שאני שם היה חסר תקדים. זו הסיבה שלא שיתפתי אותו, כי פיני לא היה אומר לי בחיים ללכת וגם לא היה נותן לי לעשות את הצעד. היה חשוב לי לקחת את האחריות על עצמי. לא רבתי עם אחד, אף אחד לא זרק אותי ואני בטוח שבעתיד עוד אחזור לשתף פעולה במועדון".

שחקני הקבוצה ברק עמר ואלכס בושיץ', שמחזיקים בתעודת מאמן, ינהלו את המשחק מול חולון, עד שלמוצקין ימונה מאמן קבוע.

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות