fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד: "המטרה שלנו הייתה לסיים בין שמונה הראשונות ועמדנו בה"

המאמן של מכבי קרית מוצקין בכדוריד, ניר חלימה, מסכם את העונה שהסתיימה בטרם עת. בשורה התחתונה הוא מרוצה וכבר מסמן יעדים לעונה הבאה
היה חשוב לי לקדם כמה שיותר צעירים. ניר חלימה | צילום: מכבי מוצקין
היה חשוב לי לקדם כמה שיותר צעירים. ניר חלימה | צילום: מכבי מוצקין

ניר חלימה, מאמן קבוצת הכדוריד של מכבי מוצקין, סבור שהחלטת האיגוד לא לחדש את הליגה הייתה נכונה ומסמן את הרגע הכי משמעותי של הקבוצה שלו העונה. הוא מסופק מכך שמוצקין עמדה במטרות שלה תוך שילובם של שחקנים צעירים ומדבר על עתידו המקצועי והמטרות שהציב לעצמו.

ניר חלימה, איך התחושה לאחר שהעונה הסתיימה מוקדם מהצפוי?
"הערכנו שזאת הולכת להיות החלטת האיגוד. אנחנו מבינים שאנחנו נמצאים כרגע במשבר עולמי, ולאור ההתפתחויות ולוחות הזמנים בקשר לחזרה לפעילות – לא הייתה אופציה אחרת. בפן האישי, לטעמי, אחרי שעברו כמעט חודשיים מההודעה על עצירת המשחקים, לא היה טעם לחדש את הליגה".

הרגע הכי משמעותי

מה הרגע הכי זכור לך מהעונה?
"המטרה שלנו בתחילת השנה הייתה לסיים בין שמונה הראשונות. התחלנו את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים, ואז הגיעה ירידה קלה, בעיקר בקצב צבירת הנקודות שלנו. המשחק האחרון לפני עצירת המשחקים, ניצחון הבית על באר שבע, שהחזיר אותנו למקום השמיני, היה הרגע הכי זכור ומשמעותי בשבילי בעונה הזאת".

איך אתה מסכם את העונה?
"כפי שאמרתי קודם. המטרה שלנו הייתה לסיים בין שמונה הראשונות ועמדנו בה. היה לנו גם פספוס קל, לטעמי, יכולנו לעלות לחצי גמר הגביע ופשוט לא הופענו למשחק רבע הגמר. מעבר לזה היה חשוב לי לקדם כמה שיותר צעירים, ואני חושב ששגיא ליכט ואופק תורג׳מן עשו קפיצת מדרגה פנטסטית, כמו גם השוער נאור שפושניקוב שחזר מפרויקט גרמניה והראה לנו שיש לנו על מי לסמוך בשער בשנים הבאות".

איך אתה מתמודד בימים אלה עם משבר הקורונה?
"האמת, אני אבא לשלוש ילדות קטנות ובן להורים באוכלוסיית סיכון. תקופה לא פשוטה ומלאה בחששות, אבל אני אופטימי מטבעי וסומך על המדינה שלנו שתדע לצלוח את המשבר בצורה אופטימלית".

איך שומרים על קשר במסגרת הקבוצה?
אני ופיני (לייבוביץ ל"מ) משתדלים להתעדכן מפעם לפעם במצב השחקנים, ויש לנו קבוצת ווטסאפ של כולם. משתדלים לשמור על קשר גם עם השחקנים הזרים".

ממשיך בקבוצה

אתה ממשיך במוצקין בעונה הבאה?
"אני ממשיך במכבי קרית מוצקין. כרגע, אנחנו נמצאים תחת ענן קל של ערפל. מבחינת הסגל, מרבית השחקנים הישראלים אמורים להמשיך איתנו, אבל מה שבסופו של דבר יקבע זה הפן הכלכלי. מקווים שתהיה לנו האפשרות להביא שחקנים זרים. בפן הזה, אנחנו תלויים בקברניטי העיר. אני מזכיר שיש לנו 13 שחקני בית בסגל וזה אמור לעזור לנו מבחינת עומק. בשנה הבאה המטרה תהיה זהה לשנה זו – פלייאוף עליון וחצי גמר גביע וכמובן המשך פיתוח השחקנים הצעירים של המועדון".

חדשות ספורט נוספות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות