fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, קונפרנס ליג: הדחה כפולה של הנציגות הישראליות

מכבי חיפה סיימה את מפגש הגומלין נגד פיורנטינה בתיקו, 1:1, אבל הודחה בגלל ההפסד במשחק הראשון, 4:3. מכבי תל אביב קרסה נגד אולימפיאקוס, ואיבדה יתרון של 1:4 מהמשחק הראשון בדרך לתבוסה קשה בגומלין, 6:1
כבש והודח. ענאן חלאילי מול שחקן פיורנטינה צילום: אתר מכבי חיפה

קונפרנס ליג

מכבי חיפה, סיימה את דרכה באירופה אחרי שלא הצליחה למחוק את ההפסד במשחק הראשון לקבוצת פיורנטינה (4:3) וסיימה את מפגש הגומלין עמה בתיקו, 1:1.

מכבי חיפה נתנה פייט לנציגה הבכירה מאיטליה, אבל בדקה ה-59 ספגה שער שכבשה פיורנטינה בדרך ל-0:1. חיפה לחצה ובדקה ה-88 הצליח ענאן חלאילי, שנכנס כמחליף, לכבוש את השוויון, 1:1. בדקות המעטות שנותרו, קיוותה מכבי חיפה להבקיע שער נוסף ולגרור את המפגש להארכה, אבל שכלה בניסיונותיה.

המאמן מסאי דגו: "תכננו לגרור את המשחק לקצב איטי ולאט לאט להגביר את האינטנסיביות. דווקא בדקה ה-60, כשתכננו ללחוץ יותר על משחק התקפי, ספגנו. אני חושב שאם היינו משחקים בבית, באצטדיון סמי עופר עם קהל של 30 אלף איש, המצב היה שונה ויכולנו לעבור לשלב הבא. הפספוס הכי גדול היה היתרון שאיבדנו במשחק הראשון והשער שספגנו בדקה ה-90. אנחנו יכולים להיות גאים בדרך שלנו. פיורנטינה קבוצה ברמה מאוד גבוהה, שווה ליגת אלופות, ויכולה להגיע בקונפרנס ליג עד לגמר".

מכבי תל אביב, רשמה כישלון קולוסלי בגומלין נגד אולימפיאקוס מיוון. עם יתרון 1:4 מהדהד מהמשחק הראשון, כולם כבר חשבו שמכבי תל אביב תטייל לרבע הגמר אבל ליוונים היו תוכניות אחרות והם השיגו מהפך אדיר בדרך להדחת הנציגה הישראלית הזחוחה.

אולימפיאקוס פתחה חזק וכבר בדקה ה-10 כבשה את השער הראשון. בדקה ה-36 כבשו היוונים את השער השני ובדקה ה-44 הבקיעו את השער השלישי בדרך ליתרון, 0:3 בהפסקה. בדקה ה-57 זכתה מכבי תל אביב בפנדל. ערן זהבי דייק וצימק, 3:1. לרגע היה נדמה שמכבי תל אביב חוזרת לעניינים, אבל היוונים מחקו את הפיגור מהמשחק הראשון בזכות שער רביעי שכבשו בדקה ה-65. מכבי תל אביב לא הצליחה לצאת מההלם, אבל כן השכילה לשמור על התוצאה והמשחק נמתח להארכה. בדקה ה-93 הושלם המהפך היווני עם שער חמישי. בדקה ה-103 זה כבר נראה רע עם שער שישי שכבשה אולימפיאקוס, 1:6. מפה, מכבי תל אביב השבורה כבר לא יכלה לחזור והיא תתמקד כעת במאבק האליפות בארץ.

המאמן רובי קין: "התחלנו את המשחק לא טוב והיינו לחוצים מאוד. לא הצלחנו לבצע פעולות בסיסיות. ברגע שהם השיגו את השער המהיר שהם רצו, זה נתן להם ביטחון. אולימפיאקוס קבוצה מצוינת והשחקנים הכי טובים שלהם היו רותחים על הדשא וזה עשה את ההבדל. במעמדים כאלה השחקנים צריכים להראות את האישיות שלהם ולצערי זה לא קרה. גם לי יש אחריות להפסד. הפסד הוא הפסד והפעם קיבלנו סנוקרת מאולימפיאקוס. לא היינו צריכים לספוג שישה שערים. הפסדנו לקבוצה איכותית מאוד וידעתי שמצפה לנו משחק גומלין קשה. התחושה היא נוראית, אבל אסור לנו לתת להפסד הזה להשפיע עלינו במאבק על האליפות בארץ. נצטרך להתאושש ומהר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות