fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: ניצחון חשוב למכבי חיפה, תיקו מאכזב למכבי תל אביב

מוקדמות ליגת האלופות: מכבי חיפה גברה על סלובן ברטיסלבה, 1:2, בחוץ, ונתנה לעצמה מקדמה ענקית לקראת הגומלין. הקונפרנס ליג: מכבי תל אביב סיימה את מפגשה נגד א. א. ק. לרנקה בתיקו, 1:1, והעבירה את ההכרעה לגומלין בבלומפילד
יונתן כהן ממכבי תל אביב חוגג את השער שכבש

מכבי חיפה השיגה תוצאה מצוינת במפגש הראשון מבין שתיים במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות, נגד אלופת סלובקיה – סלובן ברטיסלבה, כשגברה עליה בחוץ, 1:2. פתיחת המשחק הייתה סוחפת וכבר בדקה החמישית עלתה חיפה ליתרון משער של פרנזי פיירו, שדחק מקרוב פנימה, 0:1. היתרון החיפאי החזיק מעמד 7 דקות בלבד לפני שברטיסלבה איזנה ל-1:1. חיפה חזרה מהר מאוד לעניינים ובדקה ה-15 שיגר דיא סבע כדור נהדר מחוץ לרחבה לבין חיבורי הקורות, 1:2 לחיפה. משחק הגומלין יתקיים בשבוע הבא באצטדיון סמי עופר בחיפה. 

מאמן מכבי חיפה מסאי דגו: "באנו מוכנים. פגשנו קבוצה באמת חזקה, וכל משחק חוץ מול יריבות שהן אלופות באירופה הוא מאוד קשה. אני מאוד שמח, עשינו ניצחון גדול. מכבי חיפה מגיעה לכל מגרש ולכל משחק עם רצון לנצח. אנחנו צריכים להישאר צנועים ולסיים את המשימה בבית עם הקהל שלנו. אוי ואבוי אם נחשוב שבגומלין יהיה לנו קל. הם לא קבוצה פראיירית ויודעים שזה הצ'אנס האחרון שלהם להתקדם לליגת האלופות. הקהל של מכבי חיפה הוא השחקן ה-12 של הקבוצה וביחד אני מאמין שנצליח לעבור לשלב הבא".

מכבי תל אביב סיימה את מפגש החוץ שלה במסגרת הסיבוב השלישי בקונפרנס ליג בשוויון, 1:1, נגד א. א. ק. לרנקה מקפריסין. מה שאומר שההכרעה עוברת למפגש הגומלין שיערך בשבוע הבא באצטדיון בלומפילד.

חניכיו של המאמן רובי קין, עלו ליתרון בדקה ה-63, אחרי שאיבן מאסון בישל ליונתן כהן, שחתך למרכז ובעט כדור חד ומדויק לפינה הרחוקה, 0:1 לצהובים. הקפריסאים השיגו את השוויון בדקה ה-80, אחרי שניצלו טעות בהגנת מכבי תל אביב, 1:1. בדקה ה-84 ניתנה ללרנקה הזדמנות להשלים מהפך אחרי שניר ביטון הכשיל שחקן של לרנקה ברחבה והשופט הצביע לעבר הנקודה הלבנה. למזלה של מכבי תל אביב, יש לה את השוער דניאל פרץ, מומחה בעצירת פנדלים, שגם הפעם זינק והדף את הכדור ומנע מהקפריסאים שער יתרון. עד לסיום לא נכבשו שערים נוספים וההכרעה כאמור תהיה במפגש הגומלין.

המאמן רובי קין: "זו לא תוצאה טובה, כי לא ניצחנו והיינו צריכים לנצח את המשחק הזה. הגענו להמון הזדמנויות וזה לא יצא לפועל. אני מאוכזב. התוצאה הזאת מאוד שבירה ונצטרך להיות מרוכזים בגומלין".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות