fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: מכבי תל אביב בדרך לאליפות

מכבי חיפה לא הצליחה לנצח במשחק העונה את מכבי תל אביב (1:1) והפער נותר על 10 נקודות. מאמן מכבי תל אביב, רובי קין: "התיקו בהחלט משקף". מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו: "לא נוותר על האליפות. כל עוד יש סיכוי, נמשיך להיאבק"
חלוקת נקודה. אופיר דוידזאדה ממכבי תל אביב מול דין דוד ממכבי חיפה צילום: אסי פטוקה, אתר מכבי חיפה

משחק העונה, משחק הצמרת, מפגש הפסגה, תחליטו אתם איך לכנות את המשחק בין מוליכת הטבלה, מכבי תל אביב, לסגניתה, מכבי חיפה, הסתיים בתיקו, 1:1, והותיר את הפער בין הקבוצות על 10 נקודות. אפשר לומר שהייתה זו אולי ההזדמנות האחרונה של מכבי חיפה לצמצם את הפער הגדול ולהפיח תקווה במאבק האליפות. כעת, המשימה נראית קשה עד בלתי אפשרית, למרות שבספורט הכל יכול לקרות.

מכבי תל אביב היא זו שכבשה ראשונה וזה קרה בדקה ה-14. גבי קניקובסקי הגביה כדור חופשי לעומק הרחבה, עידן נחמיאס התרומם מעל הגנת חיפה ונגח לכיוון השער. ערן זהבי, ניצל מעידה של השוער החיפאי שריף כיוף ומקרוב, מול שער חשוף, נגח פנימה, 0:1 למכבי תל אביב. התשובה של מכבי חיפה הגיעה רק בדקה ה-70 כשענאן חלאילי בעט מ-17 מ' כדור חזק, מדויק ושטוח לפינה ופנימה, 1:1.

מאמן מכבי תל אביב, רובי קין: "התיקו בהחלט משקף. במחצית הראשונה היינו טובים והם היו טובים במחצית השנייה. בסופו של דבר, הרוח הקבוצתית היא זו שמביאה תארים וגם צריך לעבוד קשה. מאבק האליפות, למרות פער 10 הנקודות, עדיין לא נגמר. התפקיד שלנו זה לסיים את זה כמו שצריך ובשביל זה יש לנו 8 משחקים לעשות את זה".

מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו: "במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים ממכבי תל אביב וחבל שלא ניצלנו את זה כדי להפוך את התוצאה ולנצח. היה חסר לנו גול אחד כדי לעשות ניצחון גדול. נהניתי לראות איך אנחנו משחקים ולדעתי זו הייתה המחצית הטובה ביותר שלנו העונה. מכבי תל אביב זו קבוצה מאומנת עם שחקנים סופר איכותיים. הגענו למשחק אחרי רצף של משחקים לא טובים בהם איבדנו את הזהות של מכבי חיפה. רציתי מאוד לזכות העונה בכל תואר אפשרי ולצערי גביע המדינה כבר הלך ומה שנשאר זה להמשיך להיאבק על תואר האליפות. למרות שזה נראה כרגע קשה, אנחנו לא מוותרים. עשינו העונה דברים מדהימים ואני עוד לא מסכם את העונה. יש עוד 8 משחקים ומספיק נקודות בקופה. כל עוד יש סיכוי, אני מאמין. ככה אני גם בחיים".

דגו גם התייחס לפרסומים על החלפתו במאמן ברק בכר, כשאמר: "מה שמדברים וכותבים זה לא עניין שלי. ברור שהייתי רוצה להמשיך פה. מכבי חיפה זה לא עוד מועדון כדורגל ישראלי, זה ה-מועדון. השבוע העדפתי להתרכז בשיחות עם שחקנים ולהיות יותר עם המשפחה שלי. יש לנו חטופים שנמצאים כרגע מתחת לאדמה בעזה, אז צריך לקחת כל דבר בפרופורציות. בסוף, זה כדורגל".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות