fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: מכבי חיפה זכתה בתואר הראשון של העונה

האלופה מכבי חיפה, גברה על מחזיקת גביע המדינה בית"ר ירושלים, 1:3, וזכתה בתואר אלוף האלופים. המאמן המנצח מסי דגו: "מקדיש את הניצחון למשפחה שלי שעברה תקופה לא פשוטה". מאמן בית"ר יוסי אבוקסיס: "צוות השיפוט הכריע את המשחק"
העונה רק נפתחה וכבר יש לה תואר. שחקני מכבי חיפה חוגגים את הזכייה בתואר אלוף האלופים צילום: ראובן כהן, אתר מכבי חיפה

מכבי חיפה זכתה בתואר הראשון של העונה אחרי שניצחה את מחזיקת גביע המדינה בית"ר ירושלים, 1:3, והוכתרה כאלופת האלופים.

רגע לפני סיום המחצית הראשונה עלו הבית"רים ליתרון, בניגוד לשליטה החיפאית במגרש. זה התחיל מהגבהה לרחבה של ירדן שועה. אופיר קריאף השתלט על הכדור ושלח כדור רוחב. פרד פריידי, נגח מקרוב לרשת, 0:1 לבית"ר ירושלים.

בדקה ה-58 תרגמה חיפה את יתרונה בשדה גם לשערים. צ'ארון שרי, בעט כדור עונשין מדויק מ-17 מ' לפינת השער של ירושלים והכניע את השוער סילבה, 1:1. המהפך הושלם בדקה ה-84, כשהמחליף דין דוד, בנגיעה הראשונה שלו בכדור בעט מול שער חשוף פנימה, 1:2. עמוק בתוספת הזמן נסגר הסיפור. דין דוד בישל לענאן חלאילה הצעיר, שמול השוער סילבה בעט מתוך הרחבה את הכדור לרשת, 1:3.

המאמן המנצח מסאי דגו, שרשם זכייה אישית ראשונה בקריירה, סיכם: "אני מקדיש את הניצחון ואת הזכייה למשפחה שלי, שעברה תקופה לא פשוטה אחרי מות אבי לפני פחות מחודש. עברנו משחק לא פשוט ואני שמח שעשינו את זה. יש פה קבוצה מיוחדת עם שחקנים מדהימים. אימנתי קבוצות בליגה הלאומית וקבוצות נוער, אבל פה זה משהו אחר שאי אפשר לתאר במילים. צריך לחוות את זה כדי להרגיש. אני הכי מבין את הספקות שהיו לגבי וזה בסדר. החלטתי להתנתק מהכל, כי הרי בסוף יבחנו אותי לפי התוצאות. אני חייב להיות חזק ולהמשיך בדרך שלי".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים: "לצערי, מה שהכריע את התוצאה היו החלטות שיפוט. בשני השערים של מכבי חיפה היו צריכות להישרק עבירות על שחקנים שלנו ולא שרקו. צוות השיפוט צריך לעשות בדק בית עם עצמו. למרות ההפסד, יש לי הרבה דברים טובים לקחת מהמשחק הזה. מכבי חיפה הגיע יותר מוכנה, גם מבחינת סגל השחקנים וגם מהעובדה שהם כבר התחילו לשחק באירופה. אני מאמין שבעזרת חיזוק, נהיה קבוצה טובה יותר".

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות