fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: ירוק עולה, אדום יורד – סיכום הדרבי החיפאי

לא שמישהו מופתע, אבל מכבי חיפה הייתה גדולה על הפועל חיפה בדרבי, גברה עליה בקלות, 1:4 עם שלושער של עומר אצילי שחזר לעצמו, והבטיחה לעצמה את המקום הראשון בסיום הליגה הסדירה. הפועל חיפה? היא תשחק בפלייאוף התחתון ותיאבק נגד הירידה
חזר לעצמו ובגדול. עומר אצילי חוגג בדרבי החיפאי צילום: מסך, ערוץ 5

מכבי חיפה טיילה בדרבי החיפאי מול היריבה העירונית הפועל חיפה, הביסה אותה, 1:4 ופתחה פער של 4 נקודות בפסגה.

מכבי חיפה פשוט גדולה על הפועל חיפה האפרורית, וכבר בדקות הפתיחה היה ניתן לאמוד על הפערים בין הקבוצות. עומר אצילי, השחקן שספג לאחרונה ביקורת על ירידה בכושרו וביכולתו, נצץ וכיכב ופרץ את שער הפועל כבר בדקה ה-3, אחרי בישול של דיא סבע, 0:1 למכבי. שתי דקות חלפו ושוב עומר אצילי כובש, הפעם בנגיחה, כשהתרומם מעל מגן חיפאי ודחק בראשו לרשת העליונה, 0:2. בדקה ה-56 נגמר הסיפור כשצ'רון שרי, עוד שחקן שספג לאחרונה ביקורות, כבש את השלישי לזכות קבוצתו, 0:3. בדקה ה-69, לירן סרדל מהפועל כבש בבעיטה מתוך הרחבה וצימק ל-3:1. התשובה המכבית הגיעה שוב מרגלי עומר אצילי שבבעיטת יעף מ-16 מ', שוב אחרי בישול של סבע המצוין, הרעיד את הרשת בדרך ל-1:4 ענק.

בעקבות התוצאה, נקבע כי הפועל חיפה תשחק בפלייאוף התחתון.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר: "אחרי האכזבה מזה שעפנו מהגביע היה מתבקש לשחק התקפי, כמו שהקהל שלנו היה רוצה לראות, לחזור לעצמנו ולנצח. זה שסיימנו במקום הראשון בעונה הסדירה, לא נותן כלום. המטרה היא להיות במקום הראשון בסיום העונה. אני שמח בשביל עומר אצילי על השלושער. עברה עליו תקופה לא קלה, אבל תמיד תמכנו בו ונתנו לו את הביטחון. ידעתי שזה עניין של זמן עד שהוא יחזור לעצמו".

מאמן הפועל חיפה רוני לוי: "אנחנו לא יכולים לסכם את העונה. נכון שהמטרה הייתה להגיע לפלייאוף העליון, אבל אם נודה באמת, אנחנו לא קבוצת פלייאוף עליון. בניית הסגל בתחילת העונה לא הייתה מספיק טובה. נכנסנו לדרבי בצורה הכי רעה שיכולה להיות וקבוצות אחרות היו קורסות, אבל הצלחנו להתייצב ועשינו את המקסימום. צריך להרים לשחקנים את הראש ולהמשיך הלאה שלא נסתבך בתחתית".

קפטן הפועל חיפה לירן סרדל: "הגענו בתחושה שכן אפשר לקחת נקודות, אבל ספגנו שני שערים מהירים ולרדוף אחרי קבוצה כמו מכבי חיפה זה קשה מאוד. כואב לי על האוהדים ואני מצטער בשבילם. המטרה עכשיו היא להבטיח את ההישארות בליגה".

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות