fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: השער המהיר של העונה פתח את מאבק האליפות

הפועל באר שבע גברה בחוץ על הפועל חיפה, 0:1, משער מהיר שנכבש 34 שניות בלבד מפתיחת המשחק. איבוד הנקודות של מכבי חיפה ומכבי תל אביב, החזיר כעת את הפועל באר שבע למאבק האליפות
השער המהיר של העונה. יוג'ין אנסה מכניע את החיפאים צילום: מסך, ערוץ 5

מי היה מאמין. שבוע אחד בלבד אחרי התיקו הביתי של הפועל באר שבע נגד מכבי נתניה (2:2) במחזור הקודם, שהרחיק אותה ממאבק האליפות, היא רשמה אמש ניצחון חוץ קטן ודחוק על הפועל חיפה, 0:1, שעל רקע איבוד הנקודות של צמד המוליכות: מכבי חיפה (0:0 נגד בני ריינה) ומכבי תל אביב (0:0 נגד הפועל תל אביב), החזיר אותה שוב לתמונת המאבק.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והוכרע בשער מהיר שנכבש 34 שניות משריקת הפתיחה. יוג'ין אנסה האורח השתלט על כדור עומק, השכיב והיתל בשחקני ההגנה המקומית ובעט כדור שפגע בשוער הפועל חיפה וחדר לרשת, 0:1 לבאר שבע. היה זה, אגב, השער המהיר שנכבש העונה בליגת העל.

הניצחון קירב את הפועל באר שבע למרחק 7 נקודות מהמוליכה מכבי חיפה ו-2 נקודות מהשנייה בטבלה, מכבי תל אביב.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה: "מהמשחק הזה אנחנו יכולים לקחת רק את 3 הנקודות. אני לא זוכר את עצמי מבצע 3 חילופים עוד לפני ההפסקה. אנחנו מסוגלים ליותר ממה שהראנו במשחק הזה. יש לנו איכויות ואנחנו צריכים עכשיו לראות מה עשינו לא טוב וללמוד מזה למשחקים הבאים".

מאמן הפועל חיפה רוני לוי: "ספגנו כבר בשניות הראשונות של המשחק ואחר כך נאלצנו כל המשחק לרדוף אחרי באר שבע, וזה לא פשוט מול קבוצה חזקה. בליגה הזאת כל תוצאה היא משמעותית. כל ניצחון מקדם אותך למעלה, וכל הפסד גורר אותך למטה. נצטרך לתקן כבר במשחק הקרוב".

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות