fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: הפסד בכורה לבני ריינה, ניצחון גדול לבאר שבע

הפועל תל אביב השיגה ניצחון חוץ על בני ריינה, 1:2, והנחילה לה הפסד ראשון העונה. הפועל באר שבע הביסה את מכבי פתח תקווה, 1:4. הפועל חדרה ואשדוד ממשיכות לשמור על מומנטום חיובי. בית"ר ירושלים כבשה שער שוויון דרמטי במפגשה נגד סכנין. היום: מפגש צמרת בדרבי החיפאי
אלי סניור מהפועל תל אביב מקדים את שוער ריינה גד עמוס בדרך לכיבוש השער הראשון צילום: אתר הפועל תל אביב

זה אומנם לקח 9 מחזורים אבל גם הרצף הזה נעצר כשמכבי בני ריינה, ההפתעה המרעננת עד כה של העונה, ספגה הפסד ליגה ראשון אחרי שנכנעה בביתה להפועל תל אביב, 2:1.

השער הראשון של הפועל תל אביב נכבש לאחר טעות קשה בהגנה המארחת. כדור ארוך שנשלח לעבר רחבת ריינה מצא את השוער גד עמוס לא מספיק ערני, שניסה לעצור את הכדור, אבל הכדור חמק מידיו. אלי סניור, שהסתער קדימה אמר תודה ונגח מול רשת חשופה פנימה, 0:1. בדקה ה-40 הוכשל עומרי אלטמן בתוך רחבת ריינה והוא עצמו ניגש לבעוט את הפנדל. אלטמן דייק והעלה את האדומים ל-0:2. בדקה ה-52 הצליחה ריינה לצמק משער נהדר של רועי שוקרני, ולמרות הזדמנויות טובות בהמשך היא לא הצליחה להשיג את השוויון.

מאמן בני ריינה, שרון מימר: "צריך לבדוק מה קורה עם החלטות השיפוט. לא יכול להיות שנתכונן לשחק נגד קבוצה ובסוף נתמודד גם נגד צוות השיפוט. ההחלטות שהתקבלו במשחק היו פשוט לא הגיוניות".

הפועל באר שבע התאוששה ובגדול עם ניצחון חוץ על מכבי פתח תקווה, 1:4. פתח תקווה עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה השנייה בזכות שער של סליאו גויינדו. המהפך הגיע במחצית השנייה. ניר פלייטר איזן ל-1:1 בדקה ה-69. בדקה ה-72 רותם חטואל, בשער בכורה העונה, נגח מקרוב לרשת, 1:2. בדקה ה-74 נראה הסיפור גמור כשאלון תורג'מן הרשית את השלישי לזכות באר שבע. בדקה ה-86 חתם מיגל ויטור את התוצאה עם שער שכבש בבעיטה מקרוב, 1:4.

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה: "אני גאה בכל אחד מהשחקנים. השגנו ניצחון חשוב ששחרר הרבה לחץ. הכי חשוב זה שנשמור על הביחד שלנו, בטוב וברע".

מאמן מכבי פתח תקווה, בני לם: "באנו לנצח, אבל סף השבירה שלנו לא טוב ואחרי שספגנו הייתה התפרקות מנטלית שהובילה למהפך של באר שבע. לצערי, זה קרה לנו גם במשחקים קודמים ונצטרך לתקן את זה ולהרים את עצמנו במשחקים הבאים".

בית"ר ירושלים חילצה בביתה נקודה יקרה מבני סכנין עם שער שוויון דרמטי שהושג בתוספת הזמן.

זאהי אחמד, הרכש הצעיר של סכנין מהפועל עכו, כבש שער בכורה בליגת העל כשבעט פנדל מדויק בדקה ה-12. אמיר ברקוביץ' המקומי השווה בדקה ה-90.

מאמן בית"ר ירושלים, יוסי אבוקסיס: "כשאתה משווה בדקה ה-90 זה כמובן יותר טוב מהפסד, אבל אני מאוכזב מאיך שפתחנו את המשחק. היינו חשופים בהגנה ועשינו המון טעויות. מזל שלא ספגנו שער שני וזה מה שהשאיר אותנו במשחק. אנחנו לא מספיק טובים, יש להודות, ונצטרך לחפש בהמשך את האיזון בעזרת שחקני חיזוק שאנחנו מנסים להביא".

מאמן בני סכנין, סלובודן דראפיץ': "אם השחקנים הרגישו בסיום המשחק שיצאנו פראיירים אז כנראה שזה נכון, כי יכולנו לצאת מהמשחק הזה עם ניצחון. יכולנו לגמור את המשחק אם היינו מבקיעים את השער השני, אבל יש לנו בקבוצה חבר'ה צעירים שלא שיחקו בליגת העל והם צריכים לצבור יותר ביטחון. נצטרך כנראה לחזק את הקבוצה כדי להיות יותר טובים וגם שהשחקנים הזרים ייכנסו לכושר טוב יותר. כשסופגים שער בדקה ה-90 אי אפשר להיות ממש מרוצים".

מ. ס. אשדוד גברה על האחרונה בטבלה, הפועל ירושלים, 0:2, משערים של רביד אברג'ל בדקה ה-57 ואבנעזר מאמאטה בדקה ה-80.

מאמן אשדוד, אלי לוי: "אנחנו מתחילים להתחבר ורואים את זה בתוצאות האחרונות. היה לנו חשוב לנצח את המשחק הזה כדי להמשיך במומנטום ובעיקר לתת עוד ביטחון לשחקנים".

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה: "לא הגיע לנו להפסיד. המחצית הראשונה הייתה שקולה והמחצית השנייה הייתה בשליטה שלנו. חצי דקה לפני שספגנו גול, החמצנו גול בטוח ואחרי עוד החמצנו פנדל. צריך להמשיך לעבוד קשה, להאמין בדרך שלנו ולהתמודד עם התקופה הזאת. בסוף, אני מאמין שדברים יסתדרו".

הפועל חדרה השיגה ניצחון ביתי על הפועל פתח תקווה, 0:1, בזכות שער יחיד שכבש תמיר גלזר, בדקה ה-83.

מאמן הפועל חדרה, ניסו אביטן: אני מאוד מרוצה, גם מהניצחון וגם מהגישה של השחקנים. מחמאות לשוער שלנו גיא לרמן, שבכמה הצלות מרהיבות, השאיר אותנו במשחק".

מאמן הפועל פתח תקווה, עופר טלספפה: "לא היינו צריכים להפסיד. גם אם לא הצלחנו לכבוש, היינו צריכים לדעת איך לא לספוג. הגענו להמון מצבים, במיוחד במחצית הראשונה, וחבל שלא ניצלנו אותם. מאכזב".

היום (ראשון, 17/12) יושלם המחזור עם דרבי חיפאי לוהט בין האלופה מכבי חיפה, לשנייה בטבלה, הפועל חיפה (שעה 20:30).

במשחק נוסף, תתארח מוליכת הטבלה, מכבי תל אביב אצל מכבי נתניה (שעה 20:00).

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות