fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: הספתח של גיא צרפתי, החגיגה של באר שבע והדרמה בטדי

רק לפני שבוע הוא עוד אימן בדרבי הכי חם באירופה. אמש הוא חגג הופעת בכורה עם הקווים של מכבי נתניה. קבלו את המאמן גיא צרפתי, שחזר לישראל והוביל את קבוצתו החדשה לניצחון. הפועל באר שבע הביסה את הפועל חיפה, 0:4. הפועל ירושלים הבקיעה שער ניצחון בתוספת הזמן וקטעה את המומנטום החיובי של הפועל תל אביב
התאקלמות מהירה. מאמנה החדש של מכבי נתניה, גיא צרפתי צילום: אתר מכבי נתניה

משחק הבכורה של המאמן גיא צרפתי על הקווים של מכבי נתניה, הובילו את הקבוצה לקטוע רצף של שלושה הפסדים ולרשום ניצחון ביתי על מ. ס. אשדוד, 0:1, משער מאוחר של מקסים פלקוצ'נקו בדקה ה-83.

מאמן מכבי נתניה, גיא צרפתי: "קודם כל אני רוצה להודות לצה"ל, שבזכותם אנחנו יכולים לחזור מעט לשגרה ולשחק כדורגל, ולכל ההורים ששולחים את ילדיהם כדי להגן עלינו בגופם. מי ייתן וכולם יחזרו אלינו בשלום ושכל החטופים ישוחררו במהרה. כשנכנסתי לאצטדיון ושמעתי את האוהדים, הרגשתי צמרמורת בגוף. ידעתי גם שאם נכבוש, ננצח. השחקנים השקיעו מאמץ וראיתי שהם מאוד נרגשים מהדרך החדשה שיצאנו אליה. הגעתי למערכת עם צוות מאומן שיודע מה לעשות. אני מקווה שהמגמה הזאת תימשך גם במשחקים הבאים".

"ברק בכר דיבר איתי לפני המשחק ואיחל לי הצלחה. הוא גם נתן לי כמה מילים טובות ומעודדות. הוא איש מקצוע אדיר".

מאמן אשדוד, אלי לוי: "יכולנו לצאת עם נקודה אחת לפחות וגם הגענו למספיק מצבים כדי להכריע את המשחק לטובתנו. לצערי, לא הצלחנו לעשות את זה ונתניה, בהזדמנות היחידה שהייתה להם, כן עשתה את זה. התוצאה בהחלט מאכזבת, אבל אני גאה בשחקנים ומאמין שנדע לצאת מהמצב שנקלענו אליו".

הפועל באר שבע חגגה על הפועל חיפה והביסה אותו באצטדיון טרנר, 0:4. רותם חטואל הלוהט פתח את חגיגת השערים בדקה ה-52. בדקה ה-65 השלים חטואל צמד אישי והעלה את קבוצתו ל-0:2. יוני סטויאנוב, שנכנס כמחליף, כבש את השלישי לזכות הבאר שבעים בדקה ה-84. אמיר גנאח, חתם את התוצאה בפנדל מדויק בדקה ה-89 ועל הדרך גם חגג שער בכורה במדי הקבוצה הבוגרת.

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה: "למשחק הזה חיכינו. שלטנו במשחק וברגע שהשער הראשון נכבש והמשכנו ללכת קדימה, בניגוד למשחקים קודמים, הבקענו עוד. היה חשוב מאוד לנצח כי זה יוסיף לביטחון של השחקנים ומגיע להם שאפו על התצוגה. אני שמח על הניצחון אבל חשוב שתהיה לזה המשכיות והראש שלי כבר במשחק הבא".

מאמן הפועל חיפה, רוני לוי: "משחק חלש מאוד שלנו. לא היינו מרוכזים ובאר שבע יכלה להבקיע כמעט מכל מצב. לא אהבתי את היכולת ובמחצית השנייה בכלל התפרקנו. השתדלתי לדבר כמה שפחות עם השחקנים, במיוחד כשאני כועס, ואני חושב שעדיף גם להם לא לדבר על המשחק הזה".

הפועל ירושלים רשמה ניצחון דרמטי על הפועל תל אביב, 1:2, וקטעה רצף של שלושה ניצחונות רצופים של האדומים מתל אביב.

איינאו פרדה העלה את הירושלמים ליתרון ראשון בדקה ה-10. עומרי אלטמן, בשער נהדר בבעיטה חופשית מ-30 מ' איזן בדקה ה-66 ל-1:1. ואז הגיעה המהלך האחרון של המשחק, עמוק בתוספת הזמן. כדור קרן שהוגבה לרחבת תל אביב הורחק בצורה לא טובה וסדריק דון בעט את הכדור החוזר מ-16 מ' לפינה ופנימה, 1:2 לירושלים.

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה: "לעוזר שלי, ליאור זדה, היה היום יום הולדת אז כנראה שהמזל היה אתנו. הובלנו ואז ספגנו שער מצחיק. במצב שלנו בטבלה, היינו חייבים לנצח והאמת, לא כל כך האמנתי שננצח. שכנעתי את עצמי שגם נקודה נגד קבוצה כמו הפועל תל אביב שנמצאת במומנטום טוב, זה לא רע. חשוב לי שננצח ושהשחקנים יצברו יותר ביטחון".

היום (רביעי, 27/12) יתקיימו 4 משחקים נוספים: בני סכנין – הפועל חדרה (שעה 19:00), מכבי פתח תקווה – הפועל פתח תקווה (שעה 19:45), מכבי חיפה – מכבי בני ריינה (שעה 20:00), מכבי תל אביב – בית"ר ירושלים (שעה 20:30).

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות