fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: הושלמו משחקי המחזור הראשון בפלייאוף והתחתית לוהטת

שני המשחקים שנעלו את המחזור הראשון בפלייאוף התחתון הסתיימו אומנם ללא הכרעה (הפועל חיפה ועירוני קריית שמונה נפרדו בתיקו 1:1 וסכנין ובני ריינה בתיקו 2:2), אבל הכניסו את שאר הקבוצות לתסבוכת. דבר אחד בטוח: המאבק נגד הירידה רק מתחמם
נלחמים עד הסוף. שחקני בני ריינה פותחים מחדש את המאבק נגד הירידה צילום: מסך, ערוץ 5

מכבי בני ריינה ממשיכה להילחם על הישרדותה בליגת העל ובמחזור האחרון חילצה נקודה יקרה במשחק החוץ שלה נגד בני סכנין, שהסתיים בשוויון, 2:2.

לואי חלף, שעלה כמחליף בדקה ה-34, העלה את ריינה ליתרון בדקה ה-38. במחצית השנייה הצליחה סכנין לחולל מהפך. תחילה היה זה פרדי פלומין שבדקה ה-50 השווה ל-1:1 בבעיטת עונשין מ-11 מ'. בדקה ה-84 אוסאמה חלאילה מריינה הבקיע שער עצמי, שהעלה את סכנין ליתרון, 1:2. עמוק עמוק בתוספת הזמן זכתה ריינה בפנדל. מארק קוסטה, החלוץ הכי לוהט שלה במחזורים האחרונים, בעט את כדור העונשין לרשת וקבע את תוצאת המשחק, 2:2.

הנקודה שהשיגה ריינה, קירבה אותה למרחק 2 נקודות בלבד מהפועל תל אביב, והותיר אותה ביתרון 3 נקודות מקריית שמונה שנמצאת מתחת לקו האדום.

גם במפגש בין הפועל חיפה לעירוני קריית שמונה לא הושגה הכרעה והקבוצות נפרדו בתיקו, 1:1. המחצית הראשונה הייתה חלשה ומרדימה. עם פתיחת המחצית השנייה הבקיע מוחמד קמארה שער לזכות קבוצתו הפועל חיפה והעלה אותה ליתרון, 0:1. גם בדקה ה-60 היה זה שחקן חיפאי שהבקיע, אבל הפעם לרשת הלא נכונה. גיא מזרחי כבש שער עצמי והשווה את התוצאה ל-1:1.

קריית שמונה נותרה מתחת לקו האדום, כשהיא מפגרת ב-3 נקודות מהקבוצה שמעליה, מכבי בני ריינה.

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות