fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: הגדולות יצאו קטנות

מכבי חיפה לא הצליחה לנצח בביתה את האחרונה בטבלה, בני ריינה (0:0). מכבי תל אביב לא הצליחה להכריע את היריבה העירונית הפועל תל אביב (0:0). בית"ר ירושלים נעצרה בביתה על ידי הפועל חדרה (2:0). קריית שמונה שוב ספגה שער שוויון בתוספת הזמן. מכבי נתניה חגגה על נס ציונה
ללא הכרעה. שחקני מכבי תל אביב עם השופט שניר לוי בסיום הדרבי צילום: מסך, ערוץ 5

מוליכת הטבלה מכבי חיפה החמיצה הזדמנות להגדיל את הפער בפסגה אחרי שסיימה את מפגשה הביתי נגד האחרונה בטבלה, מכבי בני ריינה בתיקו 0:0.

מי שעוד החמיצה הזדמנות, אבל להקטין את הפער מהמקום הראשון, היא מכבי תל אביב שגם משחקה בדרבי נגד הפועל תל אביב, הסתיים בחלוקת נקודה לכל קבוצה וללא שערים. אנריק סבוריט ממכבי הורחק בכרטיס אדום בדקה ה-74 אחרי שביצע עבירה מאחור על קייס גאנם מהפועל, שהיה בדרכו לשער הצהוב. למרות היתרון המספרי, חניכיו של המאמן חיים סילבס לא הצליחו לתרגם זאת לכיבוש שערים.

הפועל גם זכתה לשני פנדלים שלבסוף לא מומשו בעקבות התערבות מערכת הוואר.

מאמן מכבי אייטור קראנקה: "השחקנים נתנו הכל על המגרש, אבל הכדור לא נכנס".

מאמן הפועל חיים סילבס: "אני יוצא מהדרבי בתחושת החמצה גדולה. הייתה לנו הזדמנות נהדרת לנצח בדרבי ולשבור בצורת, ולכן אני מאוכזב שיצאנו רק עם נקודה אחת ולא עם 3 נקודות".

ואם אנחנו כבר בסימן של החמצת הזדמנויות, אז גם לעירוני קריית שמונה הייתה הזדמנות פז לניצחון שלא נוצלה. הקבוצה הצפונית כבר הוליכה במשחק החוץ שלה נגד מ. ס. אשדוד, 0:1 משער של מוחמד שכר בדקה ה-72, אבל אז היא ספגה שער שוויון דרמטי עמוק בתוספת הזמן מרגלי אלעד שחף, שקבע שוויון, 1:1.

המומנטום של בית"ר ירושלים נעצר ועוד בבית, על ידי הפועל חדרה, שרק השבוע החליפה מאמן (ממנחם קורצקי במקום אסף נמני). חדרה ניצחה 0:2 בזכות צמד שערים של סמי בורארד בדקות 17 (בפנדל) ו-82, ובכך עצר רצף של 12 משחקים ללא ניצחון.

מכבי נתניה רשמה ניצחון ביתי חלק על סקציה נס ציונה, 0:3. עומרי גאנדלמן כבש צמד בדקות 29 ו-39, אמיר ברקוביץ' קבע את תוצאת המשחק בשער שהבקיע בדקה ה-70.

ביום ראשון (29 בינואר, שעה 20:15) תארח הפועל חיפה את השלישית בטבלה, הפועל באר שבע. עבור החיפאים מדובר במשחק חשוב מאוד שכן הם קרובים מאוד לתחתית, בעוד גם בבאר שבע ישנה חשיבות רבה למשחק שניצחון בו יצמצם את הפער מהמקום הראשון, שעומד כעת על 10 נקודות, ויחזיר את חניכיו של המאמן אליניב ברדה למרוץ האליפות.

המחזור יושלם ביום שני (30 בינואר) במפגש בין בני סכנין להפועל ירושלים.

 

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות