fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגת העל: אלו הקבוצות שישחקו בפלייאוף העליון

מכבי תל אביב שוב מעדה וכרגע היא נמצאת מחוץ לתמונת מאבק האליפות. מ. ס. אשדוד עשתה את שלה עם ניצחון על מכבי נתניה והשתחלה ברגע האחרון לפלייאוף העליון. ומה תגידו על בני ריינה, שפתאום מוצאת את עצמה מעל לקו האדום. נס ציונה ממשיכה לשקוע
מארק קוסטה מבני ריינה חוגג את העלייה מעל לקו האדום צילום: מסך, ערוץ 5

מכבי תל אביב, כך נראה לפחות כרגע, יצאה ממאבק האליפות אחרי ששוב איבדה נקודות יקרות, הפעם במשחק חוץ נגד הפועל חיפה, שהסתיים בתיקו, 1:1.

ניר ביטון העלה את הצהובים ליתרון 0:1 בדקה ה-33, אבל בדקה ה-57 ספג כרטיס אדום והורחק. חניכיו של המאמן רוני לוי ניצלו את יתרונם המספרי על כר הדשא כדי להשיג בדקה ה-64 את שער השוויון מרגלי אליאל פרץ.

מ. ס. אשדוד של המאמן רן בן שמעון עשתה את שלה עם ניצחון חוץ על מכבי נתניה, 0:2 והבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון.

אשדוד עלתה ליתרון בדקה ה-68 משער עצמי של נאסים אואמו המקומי, וסגרה עניין עם שער נוסף שכבש אלטון אקולטסה עמוק בתוספת הזמן.

מי שלא אמרה נואש במאבק נגד הירידה היא מכבי בני ריינה, שהפתיעה את הפועל ירושלים, 0:1, בטדי. השער היחיד במשחק הובקע בדקה ה-59, בפנדל, על ידי מארק קוסטה. לא מספיק ההפסד, הירושלמים גם איבדו בתוספת הזמן את נועם מלמוד שהורחק בכרטיס אדום.

בעקבות הניצחון טיפסו האורחים מריינה מעל לקו האדום.

סקציה נס ציונה חשבה שגם היא בדרך הנכונה לשיפור מצבה בתחתית, אחרי שכבר הובילה במשחקה הביתי נגד הפועל חדרה, 0:1, משער של אלמוג בוזגלו בדקה ה-30. אבל אז הגיעה המחצית השנייה ועמה התגובה החדרתית. זה התחיל עם סמי בורארד שבדקה ה-68 השווה ל-1:1, המשיך עם גלעד אברמוב שהשלים מהפך בדקה ה-78 בדרך ל-1:2, ונגמר עם שער שלישי בתוספת הזמן שכבש ניב גוטליב, 1:3.

הפועל חדרה זכתה ב-3 נקודות חשובות במאבקי התחתית בעוד מצבה של נס ציונה הולך ומחמיר בדרך לליגת המשנה.

עוד קבוצה ששיפרה את מצבה בתחתית היא בני סכנין, שגברה בביתה על בית"ר ירושלים, 0:2, משערים של ניקולאו קרדוסו בדקה ה-67 ושל דור חוגי בדקה ה-87. שתי הקבוצות ייפגשו ביניהן שוב במסגרת משחקי הפלייאוף התחתון.

ביום ראשון (12 במרץ) תארח השנייה בטבלה הפועל באר שבע, את עירוני קריית שמונה, שנמצאת מתחת לקו האדום וזקוקה נואשות לנקודות.

המחזור יושלם ביום שני (13 במרץ) כשמוליכת הטבלה מכבי חיפה תתארח באצטדיון בלומפילד אצל הפועל תל אביב.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות