fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': מכבי צור שלום ועירוני קרית אתא בדרך לאיחוד היסטורי

בדרך לאיחוד היסטורי? במהלך הימים האחרונים נערכו מספר שיחות בין נציגי שתי הקבוצות. נראה כי יש סיכום על רוב הסעיפים, אך בקרית אתא מבהירים כי נותרו מעט מחלוקות
בדרך לאיחוד היסטורי? המאמן קובי דנינו צילום: אלי רביבו
בדרך לאיחוד היסטורי? המאמן קובי דנינו | צילום: אלי רביבו

בדרך לאיחוד היסטורי? הקבוצות עירוני קרית אתא ומכבי צור שלום קרובות לחתימה על הסכם איחוד וצפויות להעמיד קבוצה אחת חזקה מאד שתתמודד על העלייה מליגה א' צפון כבר בעונה הקרובה.

בין שני המועדונים יש הסכמות, ומי שאמור לאמן את המועדון במקרה של איחוד הוא קובי דנינו, אחרי שאלעד בראון חתם בבקה אלגרביה במהלך השבוע. עם זאת נודע, כי על הפרק עומדת אופציה שמאמן בכיר אחר יקבל את המשרה ויוביל את הקבוצה המאוחדת בעונה הבאה.

במהלך הימים האחרונים התקיימו מספר שיחות בין נציגי העירייה של שני המועדונים, ובמכבי צור שלום טוענים כי העסקה סגורה. בעירוני קרית אתא אומרים, לעומת זאת, שיש עדיין מחלוקת סביב שם הקבוצה המאוחדת. במכבי צור שלום רוצים לקרוא לקבוצה "מכבי ביאליק אתא", ואילו בקרית אתא – "עירוני אתא ביאליק".

מחלוקת נוספת היא בסוגיית השחקנים, שכן שתי הקבוצות החתימו שחקנים בכירים. מה שסוכם סופית הוא ששתי הרשויות ייתנו תקציבים, כדי להילחם בצמרת הגבוהה.

יגאל אלקסלסי, היו"ר של מכבי צור שלום, שלפני כחודש הודיע שהוא עוזב את המועדון, צפוי עתה להישאר ולהיות היו"ר במועדון המאוחד שמתחיל לקרום עור וגידים.
אם האיחוד ייצא לפועל, מי שככל הנראה תשמח לא פחות היא קבוצת בני ריינה שצפויה לתפוס את המקום שיתפנה בליגה א׳ צפון.

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות