fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: שחקן הפועל עכו התמוטט במהלך משחק לאחר פגיעת ראש

רגעי חדרה עברו במהלך המשחק בין הפועל עכו לעירוני קריית שמונה לאחר שאוהד חזוט ואופק אטיאס חוו התנגשות ראשים. חזוט החל לפרכס על הדשא ואיבד את הכרתו. צוותי מד"א הבהילו אותו לבית החולים, שפ עבר בדיקות מקיפות. יו"ר הפועל עכו: "מראה קשה ומפחיד". שאר התוצאות וסיכום משחקי המחזור ה-16 בליגת המשנה
שחקני הפועל עכו מתגודדים סביב חברם לקבוצה, אוהד חזוט צילום: זיו פרבר

הפועל עכו המתאוששת, רשמה ניצחון שלישי, הפעם על מי שהייתה מוליכת הטבלה ערב המחזור, הפועל עירוני קריית שמונה, 1:2.

אריאל שרצקי העלה את האורחים ליתרון מהיר כבר בדקה הרביעית, 0:1. בדקה ה-27 איזן נתנאל חגאני ל-1:1. בדקה ה-46 השלים חגאני צמד אישי והפך את התוצאה, 1:2 לעכו. בתוספת הזמן אירע מקרה חריג ומפחיד כשאוהד חזוט התנגש בראשו בחברו לקבוצה אופק אטיאס ונקלע למצוקה. צוות מד"א שהיה במגרש מיהר להעניק לו טיפול ראשוני מציל חיים לאחר שהוא איבד את הכרתו כתוצאה מהחבטה. משם, הועבר חזוט לבית החולים רמב"ם בחיפה. בתום בדיקות מקיפות ולאחר מספר שעות השגחה הוא שוחרר לביתו. נציין, כי מיד לאחר שחזוט התמוטט על הדשא, מיהרו חבריו לקבוצה להתגודד סביבו כדי למנוע מצב שבו הוא היה חשוף לטיפול הצוות הרפואי.

ראשת המועדון קרן בן נשר, תיארה: "היה אירוע מפחיד ברמות. לראות שחקן נופל על הדשא, מפרכס ומתמוטט בחוסר שליטה והכרה, מוציא אותך מאיזון וגורם לכדורגל להיות דבר משני בחשיבותו. כל הכבוד לשחקנים שלמרות מה שראו, התעלו על עצמם ותפקדו בדקות שנשארו לסיום המשחק והצליחו לשמור על התוצאה. אנו מאחלים לאוהד החלמה מהירה והניצחון הזה מוקדש לו".

בעקבות ההפסד איבדה קריית שמונה את ראשות הטבלה לטובת בני יהודה תל אביב שהביסה את האחרונה בטבלה, הפועל כפר סבא, 1:4. דניאל סולומון (דקה 12) ושחר הירש (דקה 19) העלו את הזהובים ל-0:2. דני גולאני צימק ל-2:1 בדקה ה-30. בדקה ה-41 כבש דניאל שלו והעלה ל-1:3. תוצאת המשחק נחתמה בדקה ה-87 עם שער של ואדים רטה.

עירוני טבריה גברה בחוץ על סקציה נס ציונה, 2:3, ועלתה למקום השלישי בטבלה. דן כדורי העלה את נס ציונה ליתרון, 0:1, בדקה ה-15. בדקה ה-69 השווה והיב חביבאללה מטבריה ל-1:1. בדקה ה-75 הבקיע חוליו סזאר מטבריה והשלים את המהפך, 1:2. בדקה ה-79 הגדיל וולבלום את היתרון ל-1:3. אמיר עגייב מנס ציונה עוד הספיק לצמק בדקה ה-86 ל-3:2.

הפועל אום אל פאחם גברה בחוץ על מכבי הרצליה, 1:2. עידו אקסברד הוותיק העלה את המארחים מהרצליה ליתרון 0:1 בדקה ה-52. עוז פרץ מאום אל פאחם השווה בדקה ה-80. עמוק בתוספת הזמן כבש ניב סרדל שער שני לזכות אום אל פאחם והשלים מהפך דרמטי.

מכבי יפו רשמה גם היא ניצחון חוץ כשגברה על הפועל עפולה, 0:2, משערים של מתן בן יעקב (דקה 45) ואליהו מגר (דקה 90).

עירוני רמת השרון ומ. ס. כפר קאסם נפרדו בתיקו, 2:2. פאדי זידאן העלה את כפר קאסם ל-0:1 בדקה ה-20. דקה 32: דור כוכב השווה ל-1:1. דקה 77: איאהב אבו אלשייך כבש והחזיר לקבוצתו, כפר קאסם, את היתרון, 1:2. אברהם רדה השווה בתוספת הזמן, 2:2.

הפועל נוף הגליל והפועל רמת גן, סיימו את המפגש ביניהם בתיקו ללא שערים, 0:0.

גם במפגש בין הפועל ראשון לציון לאיחוד בני שפרעם, לא הושגה הכרעה. דקה 28: ויליאם קיזיטו מראשון לציון העלה את קבוצתו ל-0:1. דקה 87: כארם ארשיד כבש והשווה ל-1:1.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות