fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הקבוצה ששברה את השיא הישראלי בכיבוש שערים בעונה אחת ולא עלתה ליגה

הפועל צפרירים חולון ממחוז תל אביב בליגה ג', אומנם שברה את השיא הישראלי בכיבוש שערים בעונה אחת - 162 שערים, אבל כשלה בניסיונה להעפיל לליגה ב' אחרי שהפסידה במשחק המבחן להכח רמת גן, 1:0
נכנסה לדפי ההיסטוריה. הפועל צפרירים חולון צילום: באדיבות המועדון

הפועל צפרירים חולון, ששיחקה העונה בליגה ג' במחוז תל אביב, עשתה העונה היסטוריה לאחר ששברה את שיא כיבוש השערים במהלך עונה אחת – 162 שערים. בכך, שברה צפרירים חולון את השיא הקודם, שהיה רק בעונה שעברה, בו החזיקה מ. ס. קריית ים – 153 שערים.

אגב, צפרירים חולון שברה במהלך העונה האחרונה שיא נוסף, כשרשמה את הניצחון הגבוה ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי, 0:31 על מכבי פרדס כץ.

אבל ניפוץ השיא לא ממש סייע לה במאבקה להעפיל לליגה גבוהה יותר.

הקבוצה, שסיימה במקום השני בטבלה ועלתה למשחקי המבחן לליגה ב', פספסה את כרטיס העלייה השני אחרי הפסד דחוק להכח מכבי רמת גן, 1:0. כן, הקבוצה שהבקיעה הכי שערים אי פעם בכדורגל הישראלי, לא מצאה את הרשת אפילו פעם אחת דווקא במשחק הכי חשוב שלה העונה.

הפועל צפרירים חולון סיימה כאמור את הליגה הסדירה כשהיא במקום השני בטבלה עם מאזן של 27 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו, 2 הפסדים ו-83 נקודות. מי שעלתה מהמקום הראשון הייתה קבוצת מ. כ. אינטר עלייה תל אביב, שהקדימה את החולונים ב-3 נקודות בלבד.

לא פחות מ-21 שחקנים מהסגל המורחב מצאו העונה את רשת הקבוצה היריבה ונכנסו לסטטיסטיקת כובשי השערים, אבל מי שתרם הכי הרבה היה החלוץ אביב כהן שהבקיע 34 שערים.

המאמן מייק מזרחי אומנם הוביל את חניכיו לשני שיאים שייכנסו לדפי ההיסטוריה של הכדורגל בישראל, אבל הכישלון בניסיון להעפיל לליגה ב' יצר אכזבה עמוקה בקרב אנשי המועדון.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות