fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הקבוצה הראשונה מליגת העל שהוציאה את שחקניה ועובדיה לחל"ת (חופשה ללא תשלום)

לאחר שלא הגיעו להסכמות על קיצוץ בשכרם, הודיע הבעלים של בית"ר ירושלים ברק אברמוב, על הוצאת השחקנים ועובדי המועדון לחופשה ללא תשלום. אברמוב: "הם לא רואים מה קורה במדינה?". השחקנים: "נכון שלא היו אימונים ולא משחקים, אבל התגייסנו לפעילות המועדון וביקרנו פצועים מהמלחמה"
משוחררים. שחקני בית"ר ירושלים צילום: אתר המועדון

ברק אברמוב, בעלי מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, כנראה אינו אופטימי לגבי משך המלחמה. זאת, בעקבות הודעתו על הוצאת שחקני הקבוצה לחל"ת (חופשה ללא תשלום). הצעד עורר כעס רב בקרב השחקנים, שאף קיבלו הודעה כי מי שאינו מרוצה מהמהלך רשאי להשתחרר לכל קבוצה אחרת.

לדברי השחקנים, הבעלים אברמוב נפגש עמם והבהיר בפניהם את המצב, אך לא חזר בו מהחלטתו לפטרם עד להתבהרות המצב הביטחוני בארץ.

בהודעה שהוציאו השחקנים לתקשורת נכתב: "ברק אברמוב הודיע לנו שלא נקבל שכר החל מחודש אוקטובר מאחר ולא התקיימו אימונים ולא משחקים. אנחנו הקבוצה היחידה בעולם שהבעלים שלה מתנהג ככה עם השחקנים. אמרנו שאנחנו מסכימים לקיצוץ בשכר, אבל הוא סירב. המדינה הרי מעניקה פיצוי לעסקים שנפגעו כתוצאה מהמלחמה, אז מה הבעיה להמשיך לשלם לנו שכר מופחת? חוץ מזה, נכון שלא היו אימונים ואין משחקים, אבל התגייסו לפעילויות של המועדון וביקרנו חיילים פצועים ומשפחות של מפונים מיישובי עוטף עזה והדרום".

הבעלים אברמוב זעם על תגובת השחקנים למהלך שנקט ובשיחות סגורות עם מקורביו אמר: "השחקנים רוצים שאשלם להם שכר על ביקור פצועים. הם לא מבינים שברגע שאין משחקים, אין הכנסות. אני מפסיד עשרות מיליוני שקלים בעקבות המצב ובמקום ללכת לקראת הם יוצאים נגדי. מאחר ולא מצאתי רצון מצדם להגיע להסכמות, הוצאתי אותם לחל"ת".

מארגון השחקנים נמסר: "התקבלה פנייה משחקני בית"ר ירושלים בנושא שכרם, שלא משולם לאור המצב הביטחוני במדינה. התקיימה פגישה בנושא גם עם שר הספורט מיקי זוהר ועם נציגי מועדונים נוספים והיו הבנות למתווה מסוים, אך זו נדחתה על ידי הבעלים. אנו פועלים להשבתת הליגה עד להתבהרות המצב הביטחוני בארץ ועושים זאת בשיח ובשיתוף פעולה מול כל הגורמים המעורבים".

ממועדון בית"ר ירושלים נמסר: "בעלי הקבוצה ברק אברמוב, יחד עם הנהלת המועדון, נפגשו עם השחקנים במטרה להגיע להסכמות בנוגע לקיצוץ שכרם על מנת שהמועדון יוכל להמשיך לפעול. בתחילת הפגישה, הודיעו השחקנים שהם מסרבים לכל קיצוץ בשכרם, דבר שלא מקובל בעתות מלחמה. בפגישה נוספת עם השחקנים הם הודיעו שהם מוכנים לקיצוץ של 10 אחוז. לצערנו הרב, בעקבות סירובם המתמשך של השחקנים להבין את המצב לא נותרה ברירה אלא להוציאם לחל"ת. אנו מזכירים שבית"ר ירושלים עדיין בעלת חוב גדול אותו מכסה הבעלים ברק אברמוב. מדובר במצב לא פשוט בכלל לחברה הישראלית, למשק ולכדורגל, ואנו תקווה שבסופו של דבר השחקנים יבינו את גודל השעה ואת המשבר הגדול שכולנו חווים".

בימים האחרונים הציג אברמוב נתונים לפיו הוצאותיו על הקבוצה בכל חודש מסתכמות ב-2.5 מיליון ש"ח (שכר שחקנים ומנהלה). לדבריו, הוא הציע לשחקנים שכר של 25 אלף ש"ח בחודש, אך הם סירבו.

"השחקנים השתגעו. יש אנשים שאין להם מה לאכול ואיפה לישון, והם עדיין מתעקשים לקבל שכר כמעט מלא. על מה?", אמר אברמוב בכעס, "לא אכפת להם מכלום, רק מעצמם ומהכסף. הם לא רואים מה קורה במדינה? אין עסק במדינת ישראל שלא פגוע מהמצב וכרגע משרד האוצר בכלל לא מעביר כספי פיצויים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות