fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: גדל בכפר קטן בגליל, עכשיו הוא בדרך לליגת העל

עוד אקזיט להפועל עכו מהליגה הלאומית. החלוץ הצעיר זאהי אחמד (21) נמכר להפועל באר שבע בסכום של חצי מיליון שקלים חדשים. העסקה אומנם נחתמה אבל ההעברה תבוצע רק בסיום העונה הנוכחית
זאהי אחמד (במרכז) עם הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת וסוכניו צילום: דוברות הפועל באר שבע

זאהי אחמד (21), חלוצה הצעיר של הפועל עכו מהליגה הלאומית, סיכם את תנאיו בהפועל באר שבע מליגת העל ויעבור אליה בסיום העונה.

למרות שחוזהו של אחמד בהפועל עכו מסתיים בתום העונה הנוכחית, החליטו ראשי הקבוצה הדרומית לשים את ידיהם על החלוץ הצעיר והכישרוני כבר כעת והם סיכמו עם הפועל עכו על תשלום דמי השבחה בסך חצי מיליון שקלים חדשים.

זאהי אחמד כבש העונה במדי הפועל עכו 14 שערים: 11 שערי ליגה ועוד 3 במסגרת משחקי גביע הטוטו.

אחמד, תושב הכפר אבו סנאן שבגליל המערבי, גדל במחלקת הנוער של הפועל מטה אשר. אחרי שהבקיע שערים בצרורות הוא צד את עיניהם של קבוצות רבות מהאזור. מי שהצליחה לבסוף להביאו אליה הייתה הקבוצה הבכירה באזור, הפועל עכו, הרבה בזכות מנהל הקבוצה שמוליק אמירה, שהכיר את יכולתו של זאהי עת היה יו"ר מחלקת הנוער בכדורגל במטה אשר.

זאהי אחמד חתם בהפועל באר שבע ל-4 עונות במהלכה הוא צפוי להשתכר כ-300 אלף שקלים בעונה, לא כולל בונוסים על הצלחות. בנוסף, תשכור עבורו הקבוצה בית פרטי ורכב צמוד.

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות