fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, גביע המדינה: הקבוצה מליגה א' שכמעט הדיחה את הנציגה מליגת העל

סיבוב ח' בגביע המדינה. עירוני אשדוד מליגה א', עם המאמן ברוך דגו, מתחה את הפועל חיפה מליגת העל וגררה אותה לפנדלים. גם מכבי קביליו יפו נקלעה לפיגור במשחקה נגד קבוצה יריבה מליגה א', אבל נחלצה ועברה בשלום את המשוכה. גם בני יהודה עלתה שלב. בשלושת הימים הקרובים יתקיימו יתר המשחקים
הציל את הפועל חיפה. איתי בוגנים צילום: ערוץ 5

הפועל חיפה נגררה לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה כדי לעבור בשלום את עירוני אשדוד מליגה א' עם המאמן ברוך דגו על הקווים.

בדקה ה-58 אשדוד נכנסה לטירוף אחרי שער של יאן בנבניסטי שהעלה את קבוצתו ליתרון, 0:1. הפועל חיפה עברה דקות של מתח עד שבדקה ה-80 שער שוויון של איתי בוגנים איזן ל-1:1, הרגיע. לאחר שלא הושגה הכרעה התייצבו שחקני שתי הקבוצות לפנדלים.

אורן ביטון מהפועל חיפה דייק בבעיטה הראשונה, 0:1.

יאן בנבניסטי מאשדוד דייק גם הוא, 1:1.

גיא מלמד העלה את הפועל חיפה ל-1:2.

איתן קומיסרוב מאשדוד איזן ל-2:2.

פליפה סנטוס החזיר להפועל חיפה את היתרון, 2:3.

אוהד מזרחי מאשדוד בעט, אך השוער ניב אנטמן, הדף.

ניב טובול העלה את הפועל חיפה ל-2:4.

עידו בנבנישטי השאיר את אשדוד בתמונה כשצימק ל-4:3.

מוחמד קמארה דייק בבעיטה החמישית והאחרונה וקבע, 3:5 להפועל חיפה.

מאמן הפועל חיפה רוני לוי: "מגיעה מילה טובה לשחקני אשדוד ולמאמן שלה ברוך דגו, שהקשו עלינו. כיף לראות שחקנים שעובדים כל כך קשה ומתמודדים עם תנאי מגרש קשים של דשא סינטטי. טוב שהצלחנו לחזור מפיגור, ובגביע מה שחשוב זה לנצח ולעבור לשלב הבא".

מאמן אשדוד, ברוך דגו: "הפסד מאכזב וכואב מאוד. שיחקנו נגד קבוצה מטורפת שנמצאת במקום השלישי בליגת העל והבאנו אותם עד לפנדלים. אמרתי לשחקנים שלי שבמשחקי גביע מה שעובד זה הלב. עשינו עבודה טקטית מצוינת ולמרות ההפסד, אני גאה בשחקנים".

במפגש על טהרת הליגה הלאומית, גברה בני יהודה תל אביב בחוץ על הפועל רמת גן, 0:1, משער מכריע שהבקיע מוטי ברשצקי בדקה ה-82.

מכבי קביליו יפו התקדמה גם היא לשלב הבא אחרי ניצחון חוץ על מכבי אחי נצרת מליגה א', 1:3. היו אלה דווקא המקומיים, שהפתיעו עם שער יתרון בדקה ה-32 שהבקיע קפטן הקבוצה אמג'ד סולימאן, 0:1. דקה לסיום המחצית הראשונה, יפו השוותה משער שהבקיע וואליד דרוויש, 1:1. המהפך הושלם במחצית השנייה בזכות צמד שערים של גיל יצחק בדקות 74 ו-90.

היום (שישי, 26/1) יתקיימו 4 משחקים נוספים במסגרת סיבוב משחקים ח'. ואלו המפגשים: מ. ס. צעירי כפר כנא – עירוני קריית שמונה (שעה 13:00), מכבי נתניה – מ. כ. כפר קאסם (שעה 14:00), מ. ס. אשדוד – עירוני טבריה (שעה 14:00), בני סכנין – הפועל רמת השרון (שעה 14:00).

בשבת (27/1) יערכו עוד 4 משחקים: הפועל ירושלים – הפועל תל אביב (שעה 15:00), מכבי בני ריינה – הפועל פתח תקווה (שעה 17:30), הפועל באר שבע – בית"ר ירושלים (שעה 20:00), מכבי פתח תקווה – מכבי יבנה (שעה 20:00).

ביום ראשון (28/1) יושלם הסיבוב עם המפגשים הבאים: הפועל ראשון לציון – מ. ס. דימונה (שעה 19:00), הפועל נוף הגליל – הפועל הרצליה (שעה 19:00), הפועל אום אל פאחם – מכבי קריית אתא/ביאליק (שעה 19:00), הפועל חדרה – מכבי תל אביב (שעה 19:30), הפועל כפר סבא – מכבי חיפה (שעה 20:30).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות