fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: בתום דרמה ענקית, זו הקבוצה הראשונה שמבטיחה את מקומה בגמר גביע המדינה

חצי גמר גביע המדינה סיפק לנו מופע לפנתיאון. מכבי נתניה הובילה, 0:1. הפועל באר שבע עשתה מהפך, 1:2. רגע לפני הסיום, נתניה השוותה ל-2:2 ושלחה את הקבוצות להארכה. בפעולה האחרונה במשחק ביצעה באר שבע מהלך שהכריע את המפגש וקבע את התוצאה, 2:3
הלדר לופס מבאר שבע מכניע את שוער נתניה עומר ניראון צילום: אתר ההתאחדות לכדורגל

מפגש חצי הגמר הראשון במסגרת גביע המדינה לכדורגל בין הפועל באר שבע למכבי נתניה, סיפק מופע לפנתיאון בזכות השערים והדרמה בסיום.

אלפי אוהדים, צהובים-שחורים מנתניה ואדומים מבאר שבע, צבעו את יציעי אצטדיון בלומפילד והפיחו אווירה ספורטיבית מחשמלת. שחקני שתי הקבוצות הציגו משחק כדורגל משובח ועשיר באירועים. בדקה ה-15 פרץ כארם ג'אבר מנתניה באגף ימין, הגביה למרכז ואיתן אזולאי נגח לפינה ופנימה, 0:1 לנתניה. בדקה ה-64, ניצל הלדר לופס מבאר שבע בלבול בהגנת נתניה ומקרוב נגח לרשת והשווה ל-1:1. המהפך של באר שבע הושלם בדקה ה-79 כשדיינר קיניונס פרץ בצד ימין, הוציא רוחב ואימראן אולאד המשיך בבעיטה חזקה פנימה, 1:2. נתניה לא נשברה ובדקה ה-88 השיגה את השוויון. מקסים פלקושנצ'קו הגביה כדור לעומק הרחבה ועדן שמיר מבאר שבע תפס בחולצתו של איתי בן שבת מנתניה בתוך הרחבה. בזכות התערבות מערכת ה-VAR, נפסקה בעיטת עונשין מ-11 מ' לזכות נתניה. פלקושצ'נקו בעט פנדל חד ומדויק ואיזן ל-2:2. גם בהארכה הגיעו שחקני שתי הקבוצות למצבי הבקעה, שהוחמצו. רגע לפני הכרעה בפנדלים הגיע השער הדרמטי של המשחק שקבע את התוצאה. רועי גורדנה הגביה כדור קרן, הגנת נתניה הרחיקה. הכדור הגיע לדיינר קיניונס שהמשיך בוולה אדיר לכיוון השער הנתנייתי. כארם ג'אבר עוד ניסה להדוף בראשו, אך הכדור סטה, הטעה את השוער עומר ניראון וחדר פנימה, 2:3 אדיר לבאר שבע, שמעפילה לגמר השלישי שלה ב-5 השנים האחרונות.

מאמן הפועל באר שבע, אליניב ברדה: "השנה, הדברים הולכים לנו קשה. אני מודה לקהל שתמך בנו ודחף גם כשהיינו בפיגור. עבורם זה היה סיום מתוק אחרי משחק מאוד דרמטי. נתניה הבקיעה פעמיים משתיים וחצי הזדמנויות. פעם אחת הם תפסו אותנו לא מרוכזים בהגנה ופעם שנייה בפנדל. אני מרוצה מהמחליפים שהשפיעו על המשחק וגם היו מעורבים בשערים. בגביע, כמו שראינו, אין פייבוריטים וכל משחק הוא קשה. הלוואי ונניף את הגביע".

מאמן מכבי נתניה, מרקו בלבול: "השחקנים נתנו את הנשמה שלהם במשחק. הם נלחמו ושיחקו עם מוטיבציה אדירה ותשוקה גדולה. נתנו פייט אדיר לבאר שבע. פתחנו טוב, הובלנו ואז השליטה עברה לבאר שבע שעשתה מהפך. הצלחנו להשוות והיינו קרובים גם להכריע את המשחק. אני סופר מאוכזב שספגנו בפעולה האחרונה במשחק ומבחינתי זו אכזבה גדולה. זה אכזרי, אבל זה הכדורגל. פנינו כעת לליגה ששם יש לנו משימה חשובה והמטרה היא להישאר בליגה".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות