fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקונפרנס ליג: מכבי חיפה ניצחה במשחק הראשון של הפלייאוף

מכבי חיפה גברה על גנט הבלגית, 0:1, במסגרת משחקי הסיבוב הראשון בפלייאוף הקונפרנס ליג. הגומלין, ביום רביעי הבא. המאמן מסאי דגו, שחגג יום הולדת 38, אמר: "הכי כיף בעולם לחגוג ככה יום הולדת. מאמין שנעשה את זה ונעלה לשלב הבא"
אירופה שומעת. פרנזי פיירו חוגג את שער הניצחון של מכבי חיפה צילום: אתר מכבי חיפה

מכבי חיפה השיגה מקדמה קטנה במסגרת משחקי הסיבוב הראשון בפלייאוף הקונפרנס ליג אחרי שגברה על קבוצת גנט הבלגית, 0:1.

המשחק נערך בבודפשט, הונגריה, מאחר ועקב המלחמה, הקבוצות הישראליות אינן יכולות לארח את משחקיהן בארץ.

האלופה הישראלית השיגה את היתרון בזכות שער יחיד נכבש בדקה ה-65. סוף פודגוראנו הלחיץ את הגנת גנט, הכדור הגיע לפרנזי פיירו שמתוך הרחבה הקפיץ מעל השוער לרשת, 0:1.

מחמאה גדולה מגיעה לאוהדים הירוקים כש-1,500 מהם ליוו את הקבוצה במשחקה באירופה.

המאמן מסאי דגו, שבדיוק חגג אמש יום הולדת 38, סיכם בסיום: "הכי כיף בעולם לחגוג יום הולדת ביום כזה מיוחד, ואני מקדיש את הניצחון למשפחה שלי ולאוהדים. לא היה לנו ערב גדול מבחינת יכולת, אבל אין לי כבר מילים לתאר את מה שהשחקנים האלה עושים. יש לנו חדרי הלבשה מיוחד ואני גאה בכולם. כל שחקן פה ראוי לשחק. התמודדנו מול יריבה איכותית, אבל אנחנו הפגנו מחויבות. צריך לזכור שלא סיימנו שום דבר כי מחכה לנו עוד הגומלין. אני מאמין שנעשה את זה, ונעלה לשלב הבא. אבל לפני כן מצפה לנו ביום ראשון דרבי חשוב מאוד נגד הפועל חיפה ואנחנו צריכים להמשיך להיות חזקים ביחד ולהמשיך קדימה".

מפגש הגומלין בין הקבוצות ייערך בבלגיה ביום רביעי (21/2) בשעה 19:00.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות