fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל חדרה אירחה ילדים מעוטף עזה

כ-100 ילדים שפונו מבתיהם ומתארחים בעיר חדרה, הוזמנו למפגש מיוחד עם קבוצת הכדורגל של הפועל חדרה. יו"ר הקבוצה יקיר שוורץ: "היינו שמחים לארח אותם בנסיבות אחרות, ואחרי שנחזור לשגרה הם יוזמנו גם למשחקים"
שחקן הפועל חדרה עם משפחה מהדרום צילום: שלומי גבאי

קבוצת הכדורגל של הפועל חדרה מליגת העל, בשיתוף מחלקת הספורט בעיריית חדרה ומתנ"ס גבעת אולגה, קיימה אימון פתוח בו התארחו ילדים מיישובי עוטף עזה והדרום שמתארחים בעיר.

לאימון הגיעו כ-100 ילדים, מלווים בהוריהם, והתרגשו לפגוש את השחקנים. במהלך המפגש הם סיפרו על תחושותיהם הקשות בימים אלה ולאחר מכן התפנו לתמונות סלפי, שיתפו פעולה על המגרש וכן קיבלו מתנות כגון: כדורי רגל (תרומת ספורטבול), צעיפים (תרומת ארגון האוהדים)  וגלידות (תרומת חברת נסטלה).

האימון נערך במגרש הכדורגל המקומי במערב העיר חדרה, שנמצא בסמוך למלון ג'ייקוב ריזורט, לשם פונו המשפחות.

באירוע נכח גם ראש עיריית חדרה, ניר בן חיים, שהודה לקבוצת הכדורגל הפועל חדרה על היוזמה המבורכת. ראש העירייה גם הבטיח לדאוג למשפחות המתארחות בעיר ולעשות ככל יכולתו על מנת להנעים את זמנם במהלך שהותם בעיר.

בעלי הפועל חדרה יקיר שוורץ: "כמובן שהיינו שמחים לארח את אותן משפחות בנסיבות אחרות, משמחות יותר, אבל זה מרגש להיות איתם פה ולתמוך בהם ברגעים הקשים שהם חווים כעת. הפועל חדרה תשמח לארח אותם במשחקי הבית כשהליגה תחזור לשגרה. אני מאחל שהשקט יחזור במהרה".

מאמן הקבוצה ניסו אביטן: "לכל אחד במלחמה יש תפקיד, והתפקיד שלנו כרגע זה לשמח את אותן משפחות שנעקרו מבתיהם ולהעלות מעט חיוך על פניהם של הילדים. חלק מהשליחות שלנו כספורטאים זה לעשות טוב לקהילה ואני מקווה שהמפגש הזה חימם להם את הלב והבהיר להם שכולנו מזדהים עם מצבם ותומכים בהם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות