fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המחווה של קבוצת הכדורסל הפועל אילת לילדי יישובי עוטף עזה

קבוצת הכדורסל הפועל "יוסי אברהמי" אילת, אירחה את ילדי עוטף עזה והדרום לאימון מיוחד שהתקיים באולם ים סוף ובהשתתפותם של שחקני העבר שמעון אמסלם ומאיר טפירו. קבוצת יוסי אברהמי גם פתחה את שערי מלון בבעלותה לטובת אכלוס המשפחות המפונות
שחקני הפועל אילת עם ילדי עוטף עזה צילום: שמעון עזריה

קבוצת יוסי אברהמי ממשיכה בפעילות החברתית על רקע מלחמת חרבות ברזל: קבוצת הכדורסל הפועל "יוסי אברהמי" אילת אירחה את ילדי עוטף עזה והדרום לאימון כדורסל מיוחד שנערך באולם ים סוף. באימון השתתפו גם שחקני העבר שמעון אמסלם ומאיר טפירו, כמו גם שחקני קבוצת הפועל "יוסי אברהמי" אילת, המשחקת בליגת העל.

יוסי אברהמי, יו"ר ובעלי קבוצת יוסי אברהמי: "זו זכות עבורנו לארח את ילדי עוטף עזה והדרום ולהעניק להם מעט שמחה ועידוד לאחר האירועים הקשים שעברו. קבוצת יוסי אברהמי תמשיך לתרום ולתת ככל האפשר, זה המעט שנוכל לעשות בימים טרופים אלה".

קבוצת יוסי אברהמי היא נותנת החסות הראשית של קבוצת הכדורסל הפועל אילת מזה חמש שנים ברציפות. תחת חסותה של החברה, קבוצת הכדורסל הגיעה להישגים רבים, ביניהם – מקום שני בעונת 2020-2021 במשחקי הפיינל פור, השתתפות היסטורית במשחקי היורופקאפ ובליגה הבלקנית והשתתפות במשחקי גמר גביע ווינר.

לצד אירוח הילדים, קבוצת יוסי אברהמי גם פתחה את שערי מלון אקויה באילת בפני משפחות מעוטף עזה שביתן נפגע מהלחימה או שנאלצו לעזוב. כמו כן, החברה התגייסה למען כוחות צה"ל הלוחמים בשטח ורכשה עבורם אפודים קרמיים לצורכי לחימה והגנה.

חברת יוסי אברהמי היא מחברות הנדל"ן המובילות והמבוססות במשק הישראלי מזה 40 שנה. לאורך השנים ביצעה החברה עבודות הנדסה אזרחיות לגופים כמו מוסדות ממשלתיים ורשויות עירוניות וכן ייזום וביצוע של פרויקטים למגורים, מלונאות ומסחר. פעילות החברה נפרסת על פני ערים רבות, ביניהן אילת, תל אביב-יפו, הרצליה, נתניה, חיפה ועוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות