fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכדורגלן שדחה חוזה עתק של 1.5 מיליארד יורו

ליונל מסי, שהוביל לאחרונה את נבחרת ארגנטינה לזכייה בגביע העולם, הודיע שהוא עוזב את פריז סן ז'רמן ועובר לקבוצת אינטר מיאמי מארצות הברית. קודם לכן, דחה הכוכב הארגנטינאי הצעה להצטרף לליגה הסעודית תמורת חוזה עתק
מעדיף קרוב לבית. ליונל מסי צילום: מסך, ערוץ 5

יש דברים שאי אפשר לקנות בכסף. וגם לא בהרבה כסף. ואפילו לא בהרבה מאוד כסף. כך לימד את העולם כוכב הכדורגל ליונל מסי, שדחה הצעה מטורפת של שכר בגובה 1.5 מיליארד יורו (כן, זו לא טעות דפוס), מקבוצת אל הילאל מערב הסעודית והעדיף לחתום בקבוצת אינטר מיאמי מהליגה המקצוענית הראשונה בארצות הברית תמורת חוזה "צנוע" יותר שמסתכם ב-100 מיליון יורו.

מסי, שהוביל לאחרונה את נבחרת ארגנטינה לזכייה בגביע העולם, הודיע כי הוא עוזב את קבוצתו הנוכחית – פריז סן ג'רמן, ועובר לשחק, לראשונה בקריירה, מחוץ לאירופה. מתברר שגם בגיל 36 עדיין לא מאוחר לחפש ריגושים חדשים.

מדובר בניצחון גדול של דייויד בקהאם, הבעלים של אינטר מיאמי, שהצליח לשכנע את כוכב הכדורגל הטוב ביותר בזמננו, לוותר על חוזה חלומי ובלתי נתפס בסעודיה תמורת הגעה לליגה האמריקאית. החלטתו של מסי לבחור בארצות הברית ולא בערב הסעודית, מנפצת לסעודים את החלום הגדול לראות את שני כוכבי הכדורגל הגדולים ביותר – כריסטיאנו רונאלדו שמשחק בקבוצת אל נסאר וליונל מסי בליגה המקומית. מי שכן בחר בסעודיה הוא חלוץ ריאל מדריד קארים בנזמה שחתם בקבוצת אל איתיחאד.

בינתיים, ההגעה הצפויה של מסי למיאמי כבר גורמת לביקוש עז של כרטיסים, למרות שהליגה נמצאת כרגע בעיצומה וטרם ברור מתי תהיה הופעת הבכורה של מסי בקבוצתו החדשה.

דבר אחד בטוח, הליגה בארצות הברית כבר לא תיראה אותו דבר, בטח לא אחרי החתימה של מסי, שבוודאי גם תגרור אחריה כוכבי כדורגל נוספים.

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות