fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הישג ישראלי באומנויות לחימה משולבות: רק בת 14 וכבר אלופת העולם

נבחרת ישראל באומנות לחימה משולבת, שהשתתפה לראשונה באליפות העולם שנערכה באבו דאבי, זכתה ב-4 מדליות, אחת מהן מזהב. ההישג שייך לניקה שוריגין (14), שכבר בתחרות הבינלאומית הראשונה שלה בחו"ל, קטפה תואר שמציב אותה כטובה ביותר בעולם. שוריגין: "אני מאוד נרגשת, חלום שהתגשם"
הכי טובה בעולם. ניקה שוריגין

הספורטאית הצעירה ניקה שוריגין (14), עשתה היסטוריה כשזכתה במדליית זהב והוכתרה לאלופת העולם באומנויות לחימה משולבות. התחרות התקיימה באבו דאבי וזוהי הפעם הראשונה שישראל משתתפת ומיוצגת בתחרות מאז ההכרה של משרד התרבות והספורט בענף זה.

נבחרת ישראל, שמשלחתה כללה 20 ספורטאים צעירים בגילאי 12-17, פתחה מצוין את האליפות וכבר ביום התחרות הראשון זכתה ב-4 מדליות: אחת מזהב, אחת מכסף ושתיים מארד.

שוריגין, ספורטאית באקדמיה לאומנויות לחימה בפתח תקווה בהדרכת המאמן משה רובינוב שהתחרתה בקטגורית משקל של 48 ק"ג, סללה את דרכה לגמר אחרי 4 ניצחונות בשלבים המוקדמים של האליפות ובגמר היא ניצחה יריבה חזקה מאירלנד.

"אני מאוד נרגשת, זו התחרות הראשונה שלי בחו"ל והיה די מלחיץ", אמרה שוריגין, "אבל ההישג הוא מטורף. התכוננתי לאליפות הרבה זמן ואני שמחה שההשקעה השתלמה. הזכייה בתואר אלופת העולם זה חלום שהתגשם. רק כשעליתי על הפודיום ושמעתי את ההמנון שלנו – התקווה, מתנגן ברקע הבנתי את גודל ההיסטוריה שעשיתי עבור המדינה שלנו".

יסמין מחטי, שהתמודדה בקטגורית משקל של 44 ק"ג, זכתה במדליית כסף. מג'ד הלון זכה במדליית ארד בקטגורית משקל של 57 ק"ג, ואביב דרור זכה גם הוא במדליית ארד, בקטגורית משקל של 48 ק"ג.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות