fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היסטוריה: זהו רוכב האופניים הישראלי הראשון שזוכה במקום הראשון במרוץ שלבים מקצועני

עודד קוגוט זכה במקום הראשון בתחרות טור דוקולה שנערכה בפולין, והפך לרוכב האופניים הישראלי הראשון בהיסטוריה שזוכה בתחרות זו. קוגוט: "ההישג הוא בזכות כל חבריי לנבחרת ישראל"
עודד קוגוט חוגג על קו הסיום

עודד קוגוט, ספרינטר ישראלי בן 22 מחיפה, נכנס השבוע לדפי ההיסטוריה של הספורט הישראלי כשהפך להיות רוכב האופניים הישראלי הראשון שזוכה במקום הראשון ומנצח במרוץ שלבים מקצועני.

זה קרה במהלך מרוץ טור דוקולה שהתקיים בפולין.

קוגוט היה רוכב אחד מהנבחרת שייצגה את ישראל בתחרות ויחד עמו היו גם: להב דוידזון, רועי וינברג, יוני אבודרהם, אלון יוגב ואמרי פיינזיכט.

קוגוט, שניצח בפער של 9 שניות משאר יריביו לתחרות, היה נרגש מההישג ואמר בסיום: "אין גאה ומאושר ממני על ההישג, אבל ציון הדרך ההיסטורי לא רשום על שמי, אלא שייך לכל חברי נבחרת ישראל. בלעדיהם, לא היה לי שום סיכוי לנצח. הניצחון הזה, כנגד כל הקבוצות שהלכו נגדנו בכל הכוח במטרה לקחת מאתנו את החולצה הצהובה, הוא הוכחה ניצחת ליכולת המופלאה של הנבחרת שלנו. אני גאה להיות הישראלי הראשון שעושה את זה בטור השלבים המקצועני, אבל אני משוכנע שזהו רק עוד צעד אחד בדרך של הרוכבים הישראלים. החברים שלי לנבחרת השלימו טורים גדולים כמו הטור דה פראנס, ועכשיו גם השגנו חולצה צהובה ראשונה. יש עוד יעדים גדולים לפנינו".

הבעלים של קבוצת ישראל פרמייר טק, סילבן אדמס: "אני מברך את עודד קוגוט על ההישג הפנטסטי וגאה בו. הרוכבים הישראלים הוכיחו שהם ווינרים וההשקעה בהם מניבה הישגים. אני צופה לענף הזה עתיד מבטיח".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות