fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גיל: 12. גובה: 2.06 מ'. האם הילד הזה הוא הדבר הבא בכדורסל העולמי?

מוחמד דבון, שחקנה הצעיר של קבוצת ברצלונה הספרדית, התגלה במהלך טורניר מקומי ולצד הכישרון והתכונות הפיזיות הלא שגרתיות, לא פלא שמועדונים גדולים כבר החלו להתעניין בתופעה המסקרנת
תופעה. מוחמד דאבון מקבל את פרס השחקן המצטיין באחד הטורנירים צילום: אתר מועדון כדורסל ברצלונה

האם מוחמד דבון, יליד בורקינה פאסו, שמתנשא לגובה 2.08 מ', הולך להיות הדבר הבא בכדורסל העולמי? לפי גילו הצעיר, ייתכן מאוד שכן. הכדורסלן הצעיר, שמשחק בקבוצת הנערים של המועדון הקטלוני – ברצלונה, הוא בסך הכל ילד, כן עדיין ילד, בן 12 בלבד.

הכישרון הצעיר התגלה במהלך טורניר מקומי שנערך בין הקבוצות הגדולות בספרד עד גיל 15. קבוצתו, ברצלונה, הגיע למעמד הגמר שם התמודדה נגד היריבה הגדולה שלה – ריאל מדריד. גילו הצעיר של דבון בהשוואה לשאר השחקנים שהיו על הפרקט, לא השפיעו על יכולתו והוא כיכב עם 25 נקודות, 14 כדורים חוזרים ו-6 חסימות, בדרך לבחירתו לשחקן המצטיין של הטורניר, לניצחון קבוצתו ברצלונה על היריבה הגדולה ריאל מדריד ולזכייה של קבוצתו במקום הראשון בטורניר היוקרתי.

לצד המספרים הסטטיסטיים, דבון ניחן ביכולות אתלטיות מרשימות, בכושר קליעה מדויק, ובכלל ביכולת משחק מצוינת, ביחס לגילו ולהתמודדותו עם שחקנים בוגרים ממנו.

בארצות הברית, בעיקר מגלה כישרונות ונציגים של קבוצות מליגת ה-N.B.A. כבר החלו לעקוב אחר הטאלנט המסקרן ולא מן הנמנע שכבר בקרוב יתקבלו על שולחן המועדון מברצלונה הצעות כספיות מפתות לקראת מעבר אפשרי לאמריקה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות