fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעקבות הנהמות הגזעניות: עונש רדיוס למכבי חיפה

אם לא הספיק ההפסד לבית"ר ירושלים, מכבי חיפה ספגה עונש רדיוס ואת משחק הבית הקרוב היא תיאלץ לקיים הרחק מסמי עופר. האופציות: אצטדיון בלומפילד או אצטדיון היהלום בנתניה
נדחה משחק רבע גמר גביע המדינה. אוהדי מכבי חיפה | צילום: אדריאן הרבשטיין
נדחה משחק רבע גמר גביע המדינה. אוהדי מכבי חיפה | צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה ספגה עונש רדיוס בעקבות הקריאות הגזעניות של האוהדים לעבר שחקנה של בית"ר ירושלים פרדי פלומה במשחק בטדי בשבוע שעבר.

כיממה לאחר הדיון בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, ספגה, הערב, מכבי חיפה עונש רדיוס: רדיוס אחד בפועל, רדיוס על תנאי למשך שנה על ביצוע עבירה דומה וקנס של 20 אלף שקלים. הירוקים נענשו גם בגין הדלקת האבוקות באותו המשחק. אין זה המשחק הראשון שנשמעות בו קריאות גזעניות כלפי שחקן בית"ר ירושלים. במשחק הקודם בין הקבוצות בסמי עופר, טען אנטואן קונטה כי סוננו לעברו נהמות גזעניות.

פסק הדין

עו”ד גיורא לנדאו בפסק הדין: "זוהי הרשעה שנייה של הנאשמת בעבירת קריאות גזעניות העונה. תקנון המשמעת קובע כי במקרה של הרשעה שנייה יש להשית על הקבוצה המורשעת עונש של שני משחקי בית ללא קהל, שני משחקי רדיוס עם קהל או משחק בית אחד ללא קהל ומשחק רדיוס עם קהל.

"אל מול כל אלה עומד הנאמר בדוח השופט, כי הנהמות נשמעו לאחר אקט של הקנטה מצידו של השחקן. בנסיבות מיוחדות אלה, אני גוזר כי עונשה של הנאשמת יהיה קנס של 20 אלף שקלים, משחק רדיוס אחד בפועל ומשחק רדיוס על תנאי לשנה לכל הרשעה דומה".

איפה ישחקו?

בעקבות העונש שיושת כבר במשחק הבית הקרוב, מכבי חיפה תיאלץ לארח את הפועל באר שבע במחזור הסיום של העונה הסדירה בליגה מחוץ לאצטדיון סמי עופר, דבר שבוודאי לא ימצא חן בעיניי אוהדיה. האופציות החלופיות המועדפות מבחינת מכבי חיפה יהיו ככל הנראה אצטדיון בלומפילד או אצטדיון היהלום בנתניה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות