fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליפות אירופה לנוער בסיף: הישג מצוין לנבחרת הסייפות של ישראל

נבחרת הנוער בנות של ישראל קטפה את המקום השני באליפות אירופה לנוער שמתקיימת בטאלין, אסטוניה, וזכתה במדליית כסף בדגם רומח. ההישג האחרון של נבחרת ישראלית באליפות אירופה היה לפני 20 שנים
מקום שני באירופה. נבחרת הנוער בנות של ישראל על הפודיום צילומים: באדיבות מאור חטואל

הנציגות הישראלית באליפות אירופה לנוער ממשיכה לקצור הישגים. אחרי זכייתו של יונתן כהן במדליית הזהב ושל ניקול פייגין במדליית כסף ואלכסנדרה קרבץ במדליית ארד, בדגם דקר, הגיעה ההצלחה של נבחרת הנערות בדגם רומח, שדורגה במקום השני וזכתה במדליית כסף.

האליפות שהתקיימה בטאלין, אסטוניה, האירה פנים לדור העתיד של ענף הסיף הישראלי.

ההישג הזה של נבחרת הנערות מגיע אחרי פסק זמן ארוך, שכן מאז שנת 2004, כשנבחרת הנערים של ישראל בהדרכת המאמן חיים חטואל זכתה במדליית כסף באליפות אירופה, אף נבחרת ישראלית לא הצליחה לשחזר הישג דומה בדגם רומח.

נבחרת הנוער בבנות, שכללה את מאי קגן מהפועל עכו, ליאור דרוק, גילי קוריצקי וליהי קורן מהפועל כפר סבא, פתחה את האליפות עם ניצחון על נבחרת אוקראינה, 35:45. ברבע הגמר גברו הסייפות הצעירות של נבחרת רומניה, 30:45, ובחצי הגמר הן ניצחו את נבחרת בריטניה, 28:45. בגמר, פגשה ישראל את נבחרת איטליה החזקה, ובתום קרב צמוד היא הפסידה, 45:38 וסיימה במקום השני באליפות.

כבוד לעכו. המאמן מאור חטואל חוגג עם חניכתו מאי קגן את הזכייה במדליה

"זוהי נבחרת צעירה ואיכותית עם אופק מדהים", סיכם המאמן מאור חטואל, מאמנה של מאי קגן בהפועל עכו שגם ליווה אותה במהלך האליפות, "זהו הישג שמצטרף להצלחות נוספות שהיו באליפות הזאת. ההצלחה של מאי קגן הביאה המון כבוד לעיר עכו ולמועדון שלנו. ההישג הזה ממלא אותנו בגאווה גדולה ופנינו כבר לאליפות העולם שתיערך בחודש הבא".

 

לחדשות ספורט לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות