fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליפות אירופה לנבחרות צעירות: ישראל נעצרה בחצי הגמר

תם מסע הקסם של נבחרת ישראל הצעירה במשחקי היורו אחרי הפסד בחצי הגמר לנבחרת אנגליה, 3:0. המאמן גיא לוזון דמע בסיום: "מצדיע לשחקנים על מסע מטורף". הנחמה: ההעפלה לחצי הגמר זיכתה את ישראל בכרטיס למשחקים האולימפיים
הישג היסטורי. שחקן נבחרת ישראל מול אנגליה צילום: באדיבות התאחדות הכדורגל בישראל

הנבחרת הצעירה של ישראל נעצרה בשלב חצי גמר היורו אחרי שנכנעה לנבחרת אנגליה, אחת הפייבוריטיות לזכייה בגביע, 3:0.

שתי הנבחרות כבר נפגשו במסגרת שלב הבתים, כשגם אז רגלם של האנגלים הייתה על העליונה והם ניצחו, 0:2. גם הפעם, יחסי הכוחות היו בולטים והאנגלים, שלא ספגו שער בכל משחקיהן עד כה בטורניר, היו עדיפים לאורך כל דקות המשחק.

אנגליה הייתה יכולה להבקיע שער מוקדם כשזכתה בדקה ה-17 בפנדל מפוקפק. הצדק נעשה כשהכדור שנבעט על ידי שחקן אנגלי, הועף מחוץ למסגרת השער.

בדקה ה-42 העליונות האנגלית באה לידי ביטוי בשער יתרון, 0:1. בדקה ה-66 הכפילה אנגליה את יתרונה כשעלתה ל-0:2. בדקה ה-90 נחתם הסיפור באופן סופי עם שער שלישי לזכות האנגלים.

המאמן גיא לוזון, שהתקשה לעצור את דמעותיו בסיום ההפסד, סיכם: "יש לנו עתיד ויש לנו עוד לאן לשאוף. האמנתי בלב שלם שאנחנו יכולים לעשות את זה ולהגיע גם לגמר. התמודדנו נגד נבחרת אנגליה, שהיא הנבחרת הכי טובה בעולם בגילאים האלה. אני רוצה להגיד תודה לכולם על טורניר מוצלח מאוד ואני מצדיע לכולם: לשחקנים, לשף, לאנשי המשק ולכל הצוות שליווה אותנו במהלך המסע המטורף שעברנו פה יחד. כולם באמת עשו את המקסימום. עשינו ככל יכולתנו ואין לי רבע טענה לאף אחד. נפלה בחלקי הזכות לעבוד עם חבר'ה כאלה".

למרות ההפסד, בנבחרת ישראל יכולים להתנחם בעובדה שעצם ההעפלה לשלב חצי הגמר זיכתה את ישראל בכרטיס השתתפות למשחקים האולימפיים שיתקיימו בשנה הבאה בפריס, זאת לאחר 48 שנות היעדרות מהמשחקים האולימפיים בענף הכדורגל.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות