fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

3 שלבים לקבל לידים איכותיים על פי תוצאה בלבד

עכשיו כשיותר קשה להשיג לידים ואתם מוציאים הרבה מאוד כסף וזמן על פרסום ללא תוצאות, לנו יש שיטה שהצלחנו לפצח - תשלום על פי תוצאה בלבד. בעזרתנו תוכלו לקבל פרסום מותאם ומדויק ולהגיע בקלות ללקוחות רלוונטיים באמצעות 'לידים' איכותיים ואמיתיים! לכל הפרטים..
יזם, קבלן ומתווך | צילום: freepik

אצלנו תשלמו רק לפי תוצאה

אם גם אתם מפרסמים בהמון כסף אך לידים איכותיים אתם לא מקבלים, הגיע הזמן שתשאלו את עצמכם, למה עד היום כל מאמצי השיווק שלכם בסוף נחלו כישלון חרוץ?! וגם, עד כמה אתם מאוכזבים מכך שהתוצאות מהפרסום לא ענו על הציפיות שלכם?

אם כן, שימו לב: פיצחנו את השיטה בת 3 השלבים להשיג לידים איכותיים מבלי להוציא כסף מבעוד מועד. ואם אתם מוציאים הרבה מאוד כסף וזמן על פרסום ללא תוצאות, לנו יש את ההצעה הטובה ביותר עבורכם ובעזרתנו תוכלו לקבל פרסום מותאם ומדויק כדי להגיע בקלות ללקוחות רלוונטיים באמצעות 'לידים' איכותיים ואמיתיים מבלי לשלם לנו מבעוד מועד!

אצלנו תשלמו רק לפי תוצאה | צילום: freepik

אז מהם 3 השלבים שהצלחנו לפצח? תשלום על פי תוצאה בלבד! השאירו פרטים:

 

אם נשארתם כאן, אז כנראה שגם אתם פרסמתם עד כה פוסטים ישירים בסגנון "הפרויקט שלנו הכי איכותי", "אנחנו נותנים מוצרי חשמל מתנה", "לנו יש נוף לים", "המיקום שלנו הכי טוב באזור", הפרויקט שלנו איכותי" ועוד…

אבל זה לא ממש עבד לכם עד כה, כי חשבתם שמה שהיה הוא מה שיהיה ובטח ניסיתם להביא לידים באמצעות קבוצות שקשורות לתחום העיסוק שלכם, העליתם פוסטים, תמונות, אולי סרטון, וכלום לא עזר מלבד כמה לייקים, וזה ממש לא התוצאות שרציתם להשיג.

אצלנו תשלמו רק לפי תוצאה | צילום: freepik

אז איך ניתן להימנע מעלויות גבוהות?

חברים יקרים, זה לא חייב להיות ככה. הבשורה שלנו מגיעה משיטת 3 השלבים, שיטת פרסום מהפכנית שפיתחנו ומשנה את חוקי המשחק!

  1. אנו מאמינים שפרסום טוב, כזה שעובד ומצליח לאורך זמן, צריך לעבוד בשיטה של תוצאות בלבד. לכן, שיטת הפרסום ליזמים, קבלנים ומשרדי נדל"ן שאנו משווקים, היא בשיטת תשלום על פי תוצאה בלבד ולא בפרסום ממומן שבמקרה הטוב הביאו לכם לידים קרים כמו קרח.
  2. צוות הכתבים שלנו כותב ידיעה אודות פרויקט הנדל"ן שלכם, שמספקת לגולש תוכן בעל ערך שהכי חשוב לו לדעת, מה הייחודיות שלך. במילים אחרות, נבנה יחד סטטוס של מומחה ולאחר השלמת הכתבה ופרסומה בצירוף תמונות תדמית של הפרויקט, נעלה אותה אצלנו באתר ונחשוף אותה ברשתות החברתיות. הכתבה תוצג במדורי הנדל"ן שלנו, בפייסבוק, באפליקציות, באינסטגרם, בגוגל ועוד…
  3. גולשים הנחשפים לתוכן נכנסים לכתבה ובתום הקריאה משאירים פרטים אישיים ליצירת קשר באמצעות דף נחיתה. זה הליד הכי חם שתוכלו לקבל בזמן אמת. ואתם? משלמים לנו רק לפי תוצאה, כך שאין לכם מה להפסיד! מטרת שיטת הפרסום החדשה היא לשנות את הסטטוס שלך מ"משלם מבעוד מועד" ל"מקבל ואז משלם".

 

אז מהם 3 השלבים שהצלחנו לפצח? תשלום על פי תוצאה בלבד! השאירו פרטים:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות