fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתגרשים ומשתלטים על נכסים בהונג קונג

יצירתיות משפטית: מה עושה אישה שמגלה שבעלה מחזיק נכס נדל"ן בהונג קונג כשצווים של בית משפט ישראלי אינם ניתנים לאכיפה בחו"ל?
עוה"ד דורי שוורץ ושיראל בר | צילום: יוסי גנון
עוה"ד דורי שוורץ ושיראל בר | צילום: יוסי גנון

תושבת הקריות גילתה תוך כדי הליך גירושים משפטי, על סמך דפי תנועות בחשבון בנק שנחשפו בזכות הסרת חסיון בנקאי, על העברות כספיות מחשבונו של בעלה לחשבון בהונג קונג. לאחר חקירת עומק בנוגע למטרת העברות הכספים, התגלה נכס נדל״ן שהבעל רכש על שמו בהונג קונג, ללא ידיעתה של האישה. האישה מיוצגת בהליך על ידי עורכי הדין דורי שוורץ ושיראל בר ממשרד שוורץ-בר.
היות שצווים של בית משפט בישראל לא ניתנים לאכיפה רגילה בחו״ל, בייחוד בהונג קונג, ולכן גם לא ניתן למנות כונס נכסים על הנכס בהונג קונג לשם מכירתו, הגישו עורכי הדין שוורץ ובר בקשה להטלת עיקול על מלוא הזכויות של הבעל בנכס נדל״ן הנמצא בישראל ובכך להבטיח את קבלת חלקה של האישה בשווי הנכס בהונג קונג. כמו כן לבקשת עורכי הדין שוורץ ובר מונה שמאי מטעם בית המשפט, המומחה בהערכת שווי נדל״ן במזרח הרחוק, על מנת שיגיש דוח שמאות בנוגע לשווי הנכס בהונג קונג, שעל פיו ניתן יהיה להחליט מה שווי חלקה של האישה שאותו ניתן יהיה לממש מתוך מכירת נכסי הנדל״ן בישראל.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות