fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לכסף אין ריח

עוד לא התאוששנו מהפרסומת המגעילה לחומר נגד שלשול, והנה, הפציעה לה גם אודיה קורן עם פרסומת לתכשיר וגינלי. יש נושאים שלא מדברים עליהם סביב שולחן האוכל
ישראל מתייבשת? | צילום מסך
ישראל מתייבשת? | צילום מסך

מאת עלית קרפ

היום נדבר על פרסומות מתחת לחגורה. ראשית אומר, שהחלקים שמתחת לחגורה ובעיקר אלה שהם גם מתחת לחגורה וגם מעל לברכיים, אינם, לפחות לדעתה של מפורסטמה, בשום פנים ואופן נושא לשיחה עם אדם שאינו הרופא הפרטי ובטח שאין לעשות עליהם פרסומות. אבל מה לעשות, שכבר הקיסר הרומי אספסיאנוס, שהקים משתנות ציבוריות בכל רחבי רומא וגבה תשלום על השימוש בהן, ידע שלכסף אין ריח.
וכך, עוד לא התאוששנו מהפרסומת המגעילה לטסקטן, שבה שולחת האישה את בעלה להביא מבית המרקחת חומר נגד שלשול, לא פחות, ליואבי, ואחר כך מתברר שגם הבעל בעל הקול הדבילי ביותר ביקום נדבק והוא זקוק לטסקטן למבוגרים, עכשיו הגיעה גם אודיה קורן והיא עושה לנו פרסומת לתכשיר וגינלי, לא פחות ולא יותר, כשהיא שואלת את הקהל: "ישראל מתייבשת?", אולי כדי לספר לו שהתכשיר שהיא מקדמת את מכירותיו ימנע יובש באיברים אינטימיים.
מפורסטמה סבורה, שבישראל גם שחקנים מפורסמים צריכים לעשות כל מיני דברים כדי להתפרנס, אבל מכירה אנשים שחטפו סטירות לחי על שיחות הרבה פחות נוראיות מאלה, רק משום שהעזו לנהל אותן סביב שולחן האוכל.
דרך אגב, נדמה לי, שלזוג המגעיל מהפרסומת לתכשיר נגד שלשול יש משרת חורף: עכשיו הם מפרסמים יחדיו איזה מבצע בסונול; הבעל הנודניק אומר לאשתו שהוא לא יכול לישון, וכשהאישה, שקצת התאוששה סוף-סוף מהשלשול הקיצי שלו, שואלת אותו למה הוא לא יכול לישון, הוא אומר לה, שמאז שקנה קפה באפליקציה של סונול בתחנת דלק וקיבל כוס רב פעמית, הוא כל הזמן שותה קפה. אויש, באמת שמתחשק לי לשלוח לה את הכתובת של הרבנות.
אבל יש דבר אחד שבאמת מצחיק את מפורסטמה שוב ושוב, ושבו בזמן היא חושבת שהוא גם מגונה: החיבור בין המוזיקה השמימית של מוצרט באריה של "מלכת הלילה" מתוך האופרה "חליל הקסם" והמילים שמקדמות מכירת מיטה ששמה, איך לא, "מלכת הלילה". כשהזמרת שרה בסגנון אופראי את המילים "מסייעת במניעת נחירות" לצלילי האריה, פורצת מפורסטמה בצחוק אדיר, ולא חשוב כמה פעמים שמעה את הטקסט הזה.
זה מגונה, אומרת לעצמה מפורסטמה, שאוהבת להיות יותר קדושה מהאפיפיור, וזה נורא שמשתמשים במוזיקה הזאת לקידום מכירות, וביחד עם זאת, לא יכולה להפסיק לצחוק. מה לעשות? גם אפיפיורים חוטאים כנראה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות