fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היון השמן והיון הרזה

מדור חדש: מפורסטמה עוברת לפרסומות * הזוגיות של יוני ויונה, הפרזנטורים של ביטוח ישיר, והאקטיביה של מושיק רוט, שלא ממש מעוררת תיאבון
צילום מסך
צילום מסך

מאת עלית קרפ

הסיבה שבגללה אני אוהבת את יוני ויונה הפרזנטורים של חברת ביטוח ישיר היא קודם כל לוקאל פטריוטית (יוני הוא מהקריות, כזכור), וחוץ מזה מכיוון שהשניים, שהם שקע ותקע של עולם הביטוח מנהלים זוגיות עמומה-משהו, אך בכל זאת מלאת הומור.
הם כבר שנים ביחד, השניים האלה: הם כבר היו בכור האטומי בדימונה, וליוני צמחה עין ביונית בנוסף לשתיים שיש לו, ופעם, לפני שנים רבות, הוא רצה לבוא לישון אצל יונה, אבל יונה אמר לו שיש לו חתול (גדול). יוני גם ניסה להתחיל עם תיקי התוכייה, שיוני גילה בבית השכן, והוא מנסה להרגיע אותה, ובקיצור, הם מין זוג חברים ישראלים, כנראה חברים כבר שנים רבות, אבל לא הומואים כמו שקע ותקע, שאחד הוא בתפקיד הפראייר (יוני) והשני הוא בתפקיד הבריון (יונה)ף שמתלבש עליו. בין עלבון לעלבון שיונה מטיח ביוני הם לא שוכחים להזכיר לנו להקיש על החמש, כדי שכולנו נזכור את הסיבה שלשמה התכנסנו.
ובעניין אחר, אני רק שאלה: אם אוכל מספיק אקטיביה, אראה כמו מושיק רוט? בכל הכבוד לאפשרות שיש גם לאנשים שאינם דוגמנים מקצועיים לדגמן בפרסומות – ואני באמת בעד – ההופעה של רוט בפרסומת לאקטיביה רחוקה מלעורר תיאבון. גם הופעתה של נטע ברזילי בפרסומת לגינדי לא תעודד אותי לקנות אצלם דירה, לא שבאמת שקלתי את זה. ברזילי הלכה צעד אחד רחוק מדי בשטיקים ובאמירה שנודפת מכל צעד מצעדיה, על פיה כמה שיותר רע זה יותר טוב.
לא בשבילי, תודה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות