fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אטרקציה חדשה בעכו תחשוף סודות ממנהרה עתיקה ותחזיר אתכם לעבר

אטרקציה חדשה אשר מציעה חווית בילוי טכנולוגית מרהיבה על חומות עכו העתיקה, תושק החודש. מדובר על משחק בטכנולוגיה של מציאות רבודה אשר תחשוף בפני המשתתפים את הסודות המסתוריים שמאחורי מנהרת אלג'זאר ותחזיר אתכם לימי המצור של נפוליאון על עכו
חוויה מסוג אחר בעכו צילום: יח"צ

"הרפתקה בעכו", זהו שמו של משחק טכנולוגי חדש ומרתק שנעשה באמצעות טכנולוגיה של מציאות רבודה (AR), המבוסס על סיפור שבירת המצור של נפוליאון, מושק בימים אלה בגן החפיר, סמוך לרחוב ויצמן בכניסה לעכו העתיקה ומיועד לכל בני המשפחה. המשתתפים נהנים ממשחק אינטראקטיבי, חדשני, צבעוני ומזמין, המשולב בחוויה טכנולוגית מרהיבה, הכוללת צילומי תלת ממד מרהיבים המעניקים תחושה שהשחקן מצוי בתקופה ההיסטורית המיוחדת.

המשחק "הרפתקה בעכו", המיועד לילדים ומבוגרים כאחד, מאפשר למשתתפים, באמצעות מכשיר הטלפון הפרטי, להפוך לחלק אינטגראלי מהתקופה, מהחוויות המסעירות של הכיבוש ושבירת המצור של נפוליאון. במטרה לנצח את נפוליאון, המשתתפים צריכים למצוא את כל הרמזים שהשאיר שאטו ראנו, השליח שנפוליאון שלח לעכו, על מנת לדרוש את כניעתה של העיר. המשחק מעורר לחיים את חומות עכו העתיקה והופך אותם למגרש משחקים דינמי ומרתק.

במשחק מגלים גם את המערה הסודית של פח'ה אל ג'אזאר שנחפרה בחשאי ושופצה בעת האחרונה. המשתתפים מוצאים חפצים ועוזרים לדמויות האותנטיות מתקופת המצור על עכו במרדף מרתק בין העתיקות. הם עוזרים לפתור חידות ולשחזר את הסיפור ההיסטורי באמצעות טכנולוגיית המציאות הרבודה. התוצאה היא חוויה יוצאת דופן המשלבת את ההיסטוריה העשירה של עכו עם הטכנולוגיה המודרנית, המעניקה הנאה והפתעה לכל משתתף המשתתף במשחק . המשתתפים מכוונים את מכשיר הטלפון לעבר החומה ופוגשים דמויות צבעוניות שהשפיעו על מהלכי הקרב בהן: שר האוצר של עכו, אדמירל מהצי הבריטי, קצין התותחים הצרפתי, אויבו המושבע של נפוליאון ועוד דמויות מעניינות מאותה התקופה, איתן מנהלים דיאלוג, שיתוף פעולה ומשא ומתן בדרך להצלת העיר.

המשחק פותח במשך שנתיים, על ידי חברת "מעבר למציאות" (MTR) – More than Reality בעבור החברה לפיתוח עכו העתיקה.

נמרוד ברגר ונפתלי שפיצר, יזמי המשחק: "במשחק 'הרפתקה בעכו' בחרנו לשלב בין העבר והעתיד, בין התרבות ההיסטורית של עכו לטכנולוגיה המודרנית של המציאות הרבודה. אנו מאמינים שכשמשלבים בין השניים, ניתן ללמוד את ההיסטוריה תוך כדי משחק וצבירת חוויות מיוחדות ומרשימות ובכך להעניק פרספקטיבה חדשה, צעירה ורעננה על ההיסטוריה של העיר. אנחנו מכתיבים את ההיסטוריה ולא ההפך".

יובל פורת, מנכ"ל החברה לפיתוח עכו העתיקה: "האטרקציה החדשה 'הרפתקה בעכו' מעשירה מאוד את חווית הביקור בעיר והופכת אותה לאינטראקטיבית ומרתקת. המשחק החדש ממחיש את האסטרטגיה של החברה לפיתוח עכו העתיקה לפיתוח אטרקציות החדשות והחדשניות, גם ברמה הבינלאומית ומיועדות לילדים, מבוגרים ותיירים כאחד".

החברה לפיתוח עכו העתיקה, בשיתוף גורמים נוספים, מציעה למשפחות ולמבקרים מגוון פעילויות ואטרקציות היסטוריות נוספות בעכו, המשלימות את חווית המשחק.

תערוכת דה-וינצ'י באולמות האבירים: תערוכה חדשה בהפקה משותפת של יניב כהן פרודוקשן והחברה לפיתוח עכו העתיקה, המציגה את יצירותיו של ליאונרדו דה וינצ'י וכוללת הפעלות והתנסויות באולמות האבירים. התערוכה מאפשרת לקהל לראות את העולם דרך עיניו של אחד הממציאים הגדולים בהיסטוריה – מדען, מתמטיקאי, מהנדס, ממציא, צייר, פסל ואדריכל, שהקדים את זמנו במאות שנים. בתערוכה יוצגו מכונות שנבנו בהשראת תוכניותיו ושרטוטיו של דה וינצ׳י, ציורים, שרטוטים, דגמים פיזיים נעים, הקרנות והפעלות. כל זאת באווירה אינטראקטיבית המתאימה לכל המשפחה.

כניסה לתערוכה בעלות נפרדת, ניתן לרכוש כרטיס משולב לתערוכה ולאתרים.

מדריך קולי לילדים – להציל את חבצלת: משחק אודיו אינטראקטיבי שלוקח משפחות עם ילדים למסע באולמות האבירים. הילדים לומדים על ההיסטוריה של אבירי המסדר ההוספיטלרי, הנזירים והתושבים המקומיים בעכו העתיקה, בזמן שהם מחפשים אחר רמזים, פותרים חידות, משחקים במשחקים ואף צוחקים במהלך החוויה. המדריך הקולי לילדים פותח על ידי יובל מלחי מפיק הפודקאסטים 'היסטוריה לילדים' בשיתוף החברה לפיתוח עכו העתיקה. בסיום המשחק, מוזמנים הילדים לצילום סלפי בביתן מימי הביניים.

מחיר- 49 ש"ח למשתתף.

מחיר משפחתי מיוחד למשפחה עד 5 נפשות- 199 ש"ח.

קבוצה המונה בין חמישה לתשעה נפשות: 40 ש"ח למשתתף. מהמשתתף העשירי המחיר הוא 35 ש"ח למשתתף.

לפרטים ולרכישת כרטיסים: החברה לפיתוח עכו העתיקה ונצרת בע"מ

טלפון לבירורים: 054-5935040.

מחיר כניסה לכל האתרים הנוספים 49 ש"ח לאדם, ילד עד גיל 5 חינם. האתרים כוללים הדרכה קולית לילדים באולמות האבירים, מנהרת הטמפלרים, המרכז החדש למורשת יהודים ותערוכת דה וינצ'י.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות